Fredag


                             




GODMORGON!!!







Det är fredag idag och jag är inte hemma, ska träna med en kompis i stan men inte på SATS gym utan det blir någon friskis, kanske på Fridhemsplan,ganska bra gym där nämligen....det finns ett erbjudande på Friskis och det är nämligen att för 150 kr så kan man gymma hela denna månad (September) Passa på ni som kanske vill börja träna... tycker det är rätt nice ernjudande..fast vissa friskis gym är dåliga men den i Fridhemsplan är rätt nice faktsikt ..har kört där ett par gånger: )
kul att gymma på olika gym..jag brukar köra på 3 olika gym men mest på SATS gymmen.

http://www.sthlm.friskissvettis.se/aktuellt/kampanj_september_2010.aspx

KOLLA LÄNKEN STÅR MER OM FRISKIS ERBJUDANDET!!!






vaknade tidigt idag för att käka frukost då jag var utsvulten...ska duscha snart också bara för att piggna till 100% sen vänta på att min kompis käkar sin frukost och fixar sig så vi kan dra och köra ,blir nog på förmiddagen typ 12 tiden ..hoppas jag: )
och vi kör nog rygg idag ..fick hem mina dragremmar nu,ÄNTLIGEN.. JAG lämnade ju mina gamla i Colombia till en kille som har ett gym därnere ..de är så fattiga att jag tyckte lite synd om dem, men nu har jag nya så äntligen kan jag börja köra tunga och jobbiga ryggpass hehe
vet inte vad Leo.. ska köra men jag antar väl att han hänger på mitt pass!

sen på slutet av passet blir det nog cardio träning på typ crosstrainern ,kanske 1 timma...igår fan drog jag till boxningen på kvällen och körde jävla hårt pass, tappade mycket vätska ..fast jag drack som en häst men kroppen hinner inte ta upp det förlorade vätskan så igår kände jag mig totalt förstörd..men idag är det en ny dag hehe.

vet inte vad som händer senare idag..men vill käka något gott, har sån jävla lust att käka wook men massa slakdjur ska se om Leo vill käka samma , då fan är det bara köpa grejerna och laga sen efter passet. gott fan. ÄLSKAR SKALDJUR!


aja ska se om jag hinner skriva något senare.. kanske nån bild dyker fram..trist ju med bara text...hehe


Kram
//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Var också ute och käkade med kompisar jag med:)

2010-09-03 @ 22:21:19
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: toves träningsblogg

jo jag kör bulkning för fullt :)

men vill också bli sponsrad..

2010-09-05 @ 23:37:30
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/
Postat av: Girly

japp 2,5 h per dag:)

Hittar du på om dagarna då?

pöss girly

2010-09-06 @ 14:55:37
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0