söndag

I FRDAGS åkte pappa, syrran och jag till stränges där vi vart bjudna hos några nära vänner till familjen, vi sov över där och åkte hem igår kväll, det var väldigt trevligt där, vi åt jätte god mat och firade en födelsedag:)

 

Idag söndag har jag inte gjort så mycket, hjälpt pappa att städa hemma mm, ska snart göra en sallad med lite keso, och sen vid 14:00 dra …ska träna…på fridhemsplan idag med min kompis: ) ska bli roligt fast jag är på gymmet 15:30.

Vet inte vad vi ska köra.. tänker, skulle vara bra att kanske köra lite axlar, själv körde jag bröst i fredags så vet inte om jag kör det idag.. beror på vad Leo… vill träna.

Skönt att träna tillsammans med någon då kan man verkligen prestera 110% hehe.

Brukar för det mesta köra själv och joo visst funkar det men ibland vill jag gärna vrida ut mina sista krafter på passet och då är det skönt att ha någon att gymma med som kan hjälpa om det behövs!

 

Igår tog jag dagen som en vilodag, kände verkligen att jag behövde.. eftersom jag tog vilodag så kände jag mig så seg och tung …vi gick ut och promenerade runt stränges men jag kände mig så slut..att jag gick hem och käka och  vila hehe.

Sov också dåligt i fredags natt.. så det var skönt att sova i min egen säng igår:) trodde jag skulle sova till sent men fan vaknade 08:00 hehe.. käkade frukost och sen duschade.

 

Jag söker också jobb fan: ) hehe heltid, deltid ..vad som helst men behöver just nu verkligen.

Har skickat cv:n överallt så jag får väl hålla tummarna på att något dyker upp snart.

Det är skit svårt just nu att få jobb, fattar inte att det är så svårt. Har sökt länge nu, men verkar som inget nappat.

 

Aja ska fixa en god sallad nu ..

 

Kram

//LatinoBiffen

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag jobbar just nu på EDB call center. Det är kvällstid och man tjänar 92 kr i timmen. Inte världens bästa lön, inte världens bästa tider och inte världens bästa villkor, men det är ett jobb. Dessutom anställer de folk som fan nu, så du har stor chans att få jobb där om du vill. Hör av dig om du är intresserad :)

2010-10-04 @ 01:13:16
URL: http://slutasnacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0