söndag

Kom hem idag från min kompis: ) hehe men innan jag åkte hem tränade jag på SATS i  jakobsberg och körde armar tillsammans med Nicole. Hehe tror hon lär få träningsverk: ) hehe men det är bra… inget är gratis här i livet:)

 

När jag kom hem så var det fullt med gäster här hemma, pappa fyller år idag: ) 46 år: ) hehehe

Kul..han fick en hel del presenter.

Gästerna var här till sent..men alla drog för en liten stund sen…

Ska snart sova för jag är sjukt trött…tänk att alla här käkade tårta, godis , kakor och jävligt god middag.. men jag dietar så det vart inget gott för min del .. fan. hehe

Så är livet: )

Óch så imorgon sänker jag kolhydratintaget till under 50g… hela veckan, fram till fredag för helgen ökar jag till 100g.

Kommer vara helt slut på slutet av veckan och .. under dagarna kommer man känna sig rätt slut: ) men måste göra detta..

Imorgon kommer jag köra runt 12:30 på fridhemsplan tillsammans med Leo…. Och sen vid 18:30 har jag spinning pass på SATS i jakobsberg tror jag kör den tillsammans med Camilo: ) han har gått ner som fan! DUKTIG HAR HAN VARIT OCH HÅLLIT I DIETEN , STENHÅRT!!!!

 

Sen vid 19:30 ska jag köra framsida lår uppe på gymmet: ) kommer nog vara hemma runt 21:00 men kommer vara så slut att jag lär sova som en bäbis : ) hehe men vad ska man göra…vill man bli fin får man lida pin: ) hehe nä men man får vara beredd att offra lite från sin sida: )

 

På tisdag kommer jag vara PT (personligtränare) för Nicole.. hon lär köra rygg, så vi får väl se hur hon kör igenom passet: ) hehehe,

 

 

 

 

( Vila i frid min vän Daniel Larsson- du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, du har alltid varit en person med gott hjärtan, fortfarande kan jag inte förstå vad som hänt men jag vet att du finns där och vakar över oss som älskar dig, kommer sakna dig min vän )

 

 

 

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0