onsdag

Körde idag runt 14:00 tiden ..skulle ha kört vid 15:00 men blev klar tidigare med det jag skulle så jag hann vara på gymmet tidigare.

idag  körde jag riktigt intensivt pass det blev  både biceps och triceps! Körde passet med 10 sekunders pauser så hade du varit där hade du sett hur det bara rann svett från mig. Kläderna blev helt genomskinliga hehe: )

var så pumpad, ådrorna såg ut att sprängas när som helst men det värsta var hur pumpad musklerna var,  gjorde så ont att spänna: ) hehe

 

men visst är man så nöjd efter ett sådant pass! det sköna kommer alltid efteråt:) men vill man bli stor så måste man gilla smärta: ) hehe

 

imorgon lär jag köra på fridhemsplan med min kompis Leonardo: ) ska bli roligt att träna med honom.. han är så duktig: ) och på så sätt kan vi köra passet ut på 110%.

Blir nog rygg imorgon ..det var 1 vecka sen typ jag körde rygg och vill gärna döda ryggen: ) och han måste också köra rygg för jag vet att han inte kört rygg på 1 ½ vecka typ! Hehe

 

Just nu ska jag laga en till liten måltid… sen chilla lite framför tv:n

 

 

 

Dagens pass:

 

Biceps brachii

 

  1. Bicepscurls på kabelmaskin
  2. Sittande hantelcurls
  3. Stående hantelcurls
  4. Hammercurls

 

 

Triceps brachii

 

  1. Pushdowns med rep
  2. Pushdowns med stång
  3. tricepsreps över huvudet med hantel
  4. Sittande tricepspress över huvudet med hantel

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0