måndag

                  

                          gammal bild:) hehe kanske 1 år sen nästan. :)





Fan lackar.. får inget jobb, letar och letar, har skickat ansökan som fan..men det är så svårt att få något! Skulle verkligen behöva få in en inkomst!

Får väl ha tålamod! Men det är jobbigt utan pengar!

 

Idag tvättar jag kläder, hade en jävla hög kläder med bara mina plagg! Hehe så från 14 till 18 har jag tid! Ska ner snart och kolla hur det går där nere på tvättstugan: )

Ska också få i mig något snart! Den här veckan har jag sänkt på Kolhydrat intaget  får i mig mellan 40-100gram… för att vätskan man lagt på sig ska börja släppa!

 

Senare idag ska jag köra spinning , 18:30 till 17:30 sen efter ska jag köra ett framsida lår pass på gymmet, ska spräcka sönder låren:)

Hoppas bara de inte e för fullt med folk då! Men det kommer nog vara det och imorgon ska jag träffa Nicole , hon jag ska träna som PT.

Ska bli kul: )

 

Fan finns inget o göra! Här hemma är det så trist:)

Kommer inte ens på något o skriva så ska fixa lite käk nu

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Nikki

Weeee, imorgon smäller det :D tagit min sista cigg nu :D

2010-10-18 @ 22:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0