hehe idag





Fan nu börjar det kännas nedsänkningen av kolhydraterna.. hehe men det är bara bita ihop, måste få vätska jag lagt på mig att börja släppa …så kommer det bli enkelt att ta bort det: )

Har ju inte gått upp mycket vätska men ändå vill ta bort det: )

 

Eftersom mina pass kräver mycket energi från min del så blir man ju helt slut… på kvällarna är man ju helt förstörd ska höja kolhydrat intaget på lördag och söndag…och sen från och med måndag så sänker jag igen till det intaget jag ligger på nu:)

Man ska ju chocka kroppen lite… den här metoden funkar inte på alla men för mig funkar den bra.

Just nu ligger jag på max 50 g kolhydrater /dag 

Höjningen blir nog till 100g kolhydrater/dag

 

Idag ska jag träna och kommer nog köra Biceps + Triceps i högt tempo ..ska bränna kalorier som fan: ) inga vilo pauser emellan: ) hehe

Vet inte exakt vilken tid passet blir men kanske runt 15:00 …. Kanske ..

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: christian

Hej! jag är kille på 15 år som har tröttnat på kampsport som jag har gått i ungefär 5 år. istället ska jag börja styrketräna.

har du några tips på hur jag ska börja och ungefär hur mycket jag ska träna nu i början och hur jag ska senare fortsätta?



jag måste bara fråga också eftersom du e latino, vilket land är du ifrån ? :D

2010-10-20 @ 20:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0