fredag

TJA!!!

Idag är det fredag och jag är i Högdalen, hos Leonardo : ) chillar lite här... och sen har vi tränat på gymmet idag ( Friskis & Svettis) , skanstull .
det finns 2 gym där , ett som är lite mindre och ett annat som är större, vi brukar köra på det mindre gymmet men idag körde vi på den andra... jag gillar inte det gymmet så mycket eftersom folk där tittar lite snett på en.. men fan vad ska man göra.. svartsjuka människor antar jag: )

Vi körde ett riktigt tungt pass .. Biceps och Triceps... idag hade jag rätt mycket energi eftersom idag har jag haft min ätar dag då jag höjer kolhydratintaget rätt högt till nästan 200g så jag kände mig rätt taggad idag på passet, men en sak stör mig och det är min högra handled.. den gör så jävla ont, tror att lederna har tagit lite mycket stryk då jag kör rätt tunga pass så jag kunde inte köra Biceps idag till 110% men körde på ändå, ska ta det lite försiktigt för jag vill inte få någon form av inflamation i lederna.. skulle inte kunna tänka mig att vila från träningen...blir galen: ) hehe

har varit på olika Apotek för att kolla priserna på Glukosamin som är jävligt effektivt vid ledverk och smärtor, tillskottet är mest för äldre som har problem men man som ung kan ta tillskottet när man skadat sig så som jag har.. dock behöver man inte ta den dosering som står på burken ... 3 caps/dag .. eftersom man är så ung men 1 till 2 ska räcka.. mycket Omega 3 och 6 är bra och  även magnesium tillskott som ska vara rätt bra för verk i leder... muskler och när man är sjuk... mm.

Så vi  får se , något måste jag skaffa hehe: ) jobbigt verkligen med verk.




_________________________________________________________________________________



dagens pass:                                         


Biceps brachii

1. Biceps curls - sittande
2. Stående skivstångs curls
3. Hammercurls

Triceps brachii

1. Pushdowns med rep
2. Pushdowns över huvudet
3. Dips



Efter passet, så gick vi runt lite och kollade i lite affärer... fan va mycket folk det är ute:) alla förbereder sig för nattlivet: ) höhöhö förutom jag typ: ) haha skönt att träna sen ta det lugnt. man gör ju av med så mycket energi på passen så man orkar knappt,, då är det skönt att chilla och tag det lugnt!!!


Just nu ska jag snart käka, är faktiskt kvar hos Leo.. Alltid trevligt att vara här, eftersom jag har min ätar idag så ska jag äta sönder mig: ) hehe vi ska käka

Bruna Bönor, med grönsaker , Ris  hehe mycket ris och tillagad kassler... kommer smaka jätte gott: )
och så ska jag käka lite bröd: ) tumbrödsrullar eller vad heter dem... ni vet dem man andvänder vid tackos..: )

imorgon lägger jag mig riktigt lågt på kolhydraterna.. brukar ha 2 dagar i rad med jätte hög kolhydrat intag men denna vecka kör jag 1 dag.. så jag chockar kroppen lite, måste ner lite mer i vätska, nu har jag faktiskt sen jag började dieta tappat 7 kg vätska fan... kan inte fatta att det gått så bra men jag måste erkänna att man får offra en del god saker: ) men allt går om man har Egen vilja!!!

Alla har den viljan.. brukar alltid skriva det eftersom jag själv tycket att det är viktigt att ni läsare ska komma ihåg att alla har egen vilja och alla kan nå dem mål man vill nå! det gäller bara att bestämma sig så klarar man allt!!!




hehe jag kommer ihåg när min lilla hylla hemma såg ut såhär.. okej har rätt mycket kvar men har ju käkat en hel del: ) hehe alltid hungrig på tillskott: ) måste ju bli störst , bäst, och vackrast.




kram
//LatinoBiffen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet hur det känns när man är biff, folk tittar snett. Ibland är det positivt men ibland kan det bli lite jobbigt. Folk borde koncentrera sig på sin träning och sköta sitt. Lycka till och kör TUNGA vikter! Mvh

2010-11-14 @ 22:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0