onsdag

Sitter och tittar på efterlyst och vilar mig på soffan, är rätt död idag hehe har inte kunnat sova bra nu på 2-3 dagar, jävla jobbigt faktiskt!

Hoppas jag kan sova bra idag men måste upp tidigt imorgon.. ska göra en sak vid 09:00 i Jakobsberg..

Sen senare imorgon runt 15:30 tiden ska jag träna med min käre vän Leonardo på fridhemsplan ( Friskis&Svettis)

Det blir nog ett axelpass.. fast jag skulle vilja köra ben, men får inte belasta dem för tungt då jag vill vänta några dagar till innan muskelbristningen läker bättre… nu idag har jag inte haft så ont så det är ett bra tecken.

Tycker det är onödigt om jag inte kan köra 110% benpass då är det bäst att vänta till nästa vecka innan jag spräcker sönder bena.

 

Fan idag på passet var jag lite seg, början av passet i alla fall men efter ett tag så började jag piggna till hehe, körde samtidigt som Camilo, han körde axlar idag och jag körde bröst!

Själv tycker jag passet gick bra  och på slutet av passet så körde vi mage hehe.. kommer få träningsverk… har redan verk i ryggen sen igår… körde sent .. och det var jävla fullt med folk igår! Lite jobbigt då många redskap blir upptagna men vad ska man göra!

 

Känner mig rätt nöjd med hur jag lagt upp dieten och det har ju visat resultat.. ska hålla mig så här fram till september ( nästa år)  idag höjde jag kolhydratintaget och fick även i mig en del gräddglass som jag på riktigt inte borde käkat, men den var så god, käkade inte så jävla mycket men fick nog i mig en 300 kcal, så imorgon blir det tufft pass för att bränna och kanske så kör jag lite extra kolhydrater imorgon men då kanske 100g annars ökar jag på fredag men sen blir det sänkt kolhydratintag fram till nästa fredag typ.

 

 

 

Aja ska kolla på tv nu!

Sen vid 22:00 ut en liten promenad och därefter sova: )

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0