Måndag



Tja, har inte haft tid att sätta mig vid datan och skriva, har haft rätt mycket för mig dem här senaste dagarna! Men träningen har jag hunnit med varje dag , som vanligt hehe!

Tränar riktigt hårt just nu med ett rätt högt mål, fan blir så sugen att börja tävla inom kroppsbyggning men måste få en bättre kroppsfysik innan jag tävlar, därför kör jag stenhårt just nu + så vill jag ha en snygg kropp till sommaren hehe har ju hela vintern på mig att bygga : )

 

Juste!

Jag hade ju den där hemska muskelbristningen i ljumsken, måste säga att den har tydligen läkt för nu haltar jag inte och kan i alla fall lyfta benet ordentligt utan att jag får lust att gråta, därför körde jag igår ett benpass på Friskis&Svettis  i Kista  tillsammans med Leo…

Ville inte belasta bena så jävla hårt, men körde i alla fall knäböjd på 130kg så det är rätt  okej och det betyder att bristningen har läkt rätt bra.

Men ni anar inte träningsverken jag har just nu!! haha mina ben är helt döda och mina vader känns som dem ska sprängas :)

Men så är det, hade ju inte kört ben på nästan 3 veckor, det gick bara inte, gjorde så ont!

Idag haltar jag men den här gången är det en massa träningsverk men det är skönt, ska döda bena igen på måndag : ) hehe 

 

Igår på kvällen, fan hade skit tråkigt, kom hem sent också hade en del saker att göra, men hemma finns det inget fan, städade lite till mina ormar, honan hade skitit i vattnet, så passade på att byta vatten och botten underlaget. Hanen bytte skinn också i söndags, så dem fick mat då med, idag skulle jag tända terrariet och när jag tittar på dem från terrariedörren så gör han värsta utfall haha, han är rätt ilsk av sig, så som dem ska vara medans honan är så lugn och fin, rätt lätt att hantera dem när dem är som honan, lugna! : )

Dem är ju inte så stora just nu, men sen när dem är  större blir dem ju svåra att hantera om dem är ilska.

 

Idag måndag, vaknade tidigt och käkade frukost, sen pluggade lite! Och när klockan var runt 11:00 tiden så drog jag mot fridhemsplan, där jag idag på gymmet tränade med min vän och då körde vi ett tungt ryggpass, fan måste få ryggen att expandera : ) haha men det kommer, fan jag har tålamod men ändå inte , vill bli stor nu! : )

Gymmet där var fett fullt! Fan en massa skit ungar, men vad ska man göra!

Efter passet bastade vi och sen så drog Leo till jobbet och jag drog vidare , skulle göra en sak på t centralen och sen hem och käka! Var jävligt utsvulten idag, fattar inte varför så hungrig, min hunger har ökat som fan , vill äta hela tiden fan!  

 

Dagens pass

Rygg

 

  1. Rodd
  2. Rodd med brett grepp
  3. Latsdrag mot bröst
  4. Latsdrag bakom huvud
  5. Enhadsrodd
  6. Chins

 

 

Haha jävla Chins , det är jävla jobbigt, är så tung men klarar ändå rätt många, så är ju rätt nöjd: )

Aja fan , ska se om jag kan fixa lite bilder och lägga upp, grejjen är att det finns 2 st kameror i huset men vet inte vart dem ligger för alla här använder dem!

Lackar.. så varje gång jag ska leta efter en kamera, så finns dem inte hemma!

Ska också snart äta igen, är jävligt hungrig och vill ha något köttigt!

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Chyde

Kul att se någon som brinner så mycket för träning. Keep it up son.

2010-12-07 @ 17:38:38
URL: http://chyde.blogg.se/
Postat av: Ricardo

LatinoBiffen!!!

2010-12-07 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0