måndag

Idag har det varit en rätt lång dag, eller timmarna har gått riktigt långsamt men vad ska man göra, jag blir lite hängig vid denna årstid men jag är nog inte helt ensam om det, körde ett kardio pass på morgonen på SATS, Jakobsberg med Camilo… gick i raskt takt på bandet + lite jogging men jag märker att jag blivit jävligt tung och det tar i midjan när jag springer länge, därefter körde vi mage.. så det var ju skönt hehe.

Drog sedan till Camilo ett tag och chillade där men senare idag så tränade jag ett andra pass i Kallhäll på Kopparvägen gymmet,  ett litet gym man kan säga att det är ett rätt bra byggargym, där finns allt man behöver och mycket vikt.. för att bygga ordentligt fin kropp, lite ruttet som rätt billigt!

Körde med Jimmy, en vän,  vi körde armar.. och kan lova att vi körde jävligt tungt pass, vi båda är insatta i kroppsbygget så passet idag var bara att kötta sönder musklerna! Spräcka dem tills dem inte pallar mer.. och så vart det… var så jävla pumpad på slutet.. kunde inte böja armarna på något sätt, helt sjukt!

Riktigt nöjd idag är jag, kommer säkert sova som en bäbis.

 

Imorgon ska jag träna men vet inte när och vart.. vi får se.. ska i alla fall försöka sova ordentligt, känner att jag behöver det : )

Det blir nog axlar eller rygg imorgon… ska inte köra ben först nästa vecka nån gång eftersom jag har fortfarande ont efter den där jävla muskelbristningen jag fått i ljumsken, men så snart jag känner att jag är rätt återhämtad ska jag kötta sönder bena, då dem måste växa, kan nog i alla fall köra vaderna någon dag här, dem måste jag också få att växa och bli stora.

 

Aja ska dra.

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0