Torsdag

Kom hem idag runt 20:00 och då , det första jag gjorde var att gå raka vägen in i köket, och lägga in maten i mikron och börja käka, var så hungrig fan!!!!

Körde idag ett jävligt tufft pass! men det var så jävla skönt! trodde att jag skulle få träningsverk sen igår då jag körde så jävla tungt på bensparken men nej! :) eller det känns  ju att man kört tungt men jag trodde jag skulle få en jävla verk då jag hade svårt att gå igår efter passet: )

Iallfall är rätt nöjd med dagen! Imorgon ska jag träna… antingen bröst eller axlar.. måste kolla schemat vad som står på tur! Men nått av det är det : ) är 100 på det!

Kommer köra rätt sent imorgon också då jag ska jobba efter plugget! Måste ju tjäna pengar: ) hehe

Ska sova snart runt 22:00 är rätt död och jag måste få vila! Åt nyss också igen:) 6 ägg ( omelett:) med smör på: ) gott med fett…

 

Dagens pass:

 

Baksida + Insida lår och vader

 

  1. Knäböjd
  2. Sittande lårcurls
  3. Liggande lårcurls
  4. Insida lår på maskin
  5. Stående lårcurls

 

 

Snart är det helg igen:) jävligt skönt , hoppas bara dagarna fortsätter såhär fint som det har gjort! Blir glad när det är sol och värme…. Förbränner hela tiden och det är perfekt för min deff: )

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0