Torsdag --> Fredag











Igår Torsdag spelade jag fotboll efter jobbet med arbetar kompisarna sen när klockan vart 18:30 drog jag mot gymmet, var tvungen att köra ett pass ju! Det blev ett Triceps pass! fast jag passade på att pumpa sönder underarmarna.

Det känns så jävla skönt att vara tillbaka! Det är så jävla deprimerande att vara sjuk och det värsta med det är att man inte kan träna med feber, blir galen fan! Lust att döda då!

 

Under dagen på jobbet så fick jag också vara modell för vissa klädesplagg som Svensktkosttillskott säljer! Jävligt nice det blev rätt snygga bilder, Idag Fredag uppdaterades 2 bilder upp på hemsidan, på måndag ska det sättas in fler bilder : ) det var skit kul ju! Hehe

 

Passet Torsdag:

 

Triceps brachii

 

  1. Pushdowns
  2. Pushdowns med rep
  3. Handledscurls med skivstång
  4. Omvänd handledscurls med skivstång

 

 

 

Idag Fredag jobbade jag som vanligt, fett kul! Men man är ju rätt slut i kroppen efter veckans tuffa arbetsdagar! Men det är nice för man vet att man får pengar i slutet av månaden: ) + så var det ännu roligare när man såg sig själv på http://www.svensktkosttillskott.se/

Så kul: )

http://www.svensktkosttillskott.se/produkter/svenskt_kosttillskott_t-shirt

http://www.svensktkosttillskott.se/produkter/svenskt_kosttillskott_hoodie


http://www.svensktkosttillskott.se/produkter/svenskt_kosttillskott_pike

haha länkarna till bilderna där jag är med, på måndag ska det läggas upp fler, jag kommer även få dem personligen så då kommer jag lägga upp de här! vissa av de blev jävla snygga! : )
särskillt de där jag spänner mig: ) hehe men de kommer nog upp på måndag på hemsidan.







Efter jobbet idag så drog jag snabbt till gymmet, drack en shake med protein på tåget för att fylla på energitanken i kroppen lite! Man blir ju svag när man inte får i sig så många måltider! Men jag får iallafall i mig rätt mycket näring mm under arbetsdagarna eftersom jag har med mig Fitness bars som är riktigt goda!

När jag kom till gymmet idag så var en vän där! så vi körde klart det vi skulle köra och sen så drog jag ner och basta mm och sen så gick vi hemåt samtidigt! Vi är grannar! Så kul att prata på hemresan!

Fan jag måste bli störst i Sverige! Hehe! Måste växa! Som fan! Därför kör jag som jag kör! Har mina mål! Och de ska bli uppfyllda förr eller senare! Men jävlar vad jag är peppad! Skiter i . inget kan stoppa mig! När jag har bestämt mig för något så blir det så, det vet de som känner mig!  Hehe

 

Dagens pass

Rygg

 

  1. Latsdrag mot bröst
  2. Latsdrag bakom huvud
  3. Latsdrag – smalt grepp
  4. Marklyft
  5. Pulldowns

 

 

Vet inte vad som händer senare, är så jävla fucking trött! Hela kroppen värker! Ska nog tag det lugnt, äta igen, har just käkat lax och ett ägg! Ska käka sen igen något! Sen typ sova! Och kunna sova ut ordentligt till imorgon! Eftersom jag behöver full energi för passet imorgon som är Biceps ! jävlar vad de ska spricka, fan varje pass ska man spräcka muskeln! Det ska göra ont! Man måste älska smärta annars kan man fan inte bygga!! Shhittt

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0