Tisdag----> Onsdag

                     


Fan kunde inte uppdatera något igår eftersom båda datorerna hemma var upptagna, men jag pluggade igår hela jävla dagen! Jobbigt som fan! men vad ska man göra! Efter plugget drog jag till gymmet för att köra mitt pass! tränade tillsammans med biffen Johan! Finns bilder på honom i tidigare inlägg! Vi pumpade sönder axlar!

Ett riktigt jävla intensivt pass måste jag säga , det var så hårt att vi fick båda så jävla mycket träningsverk :) idag ! och på natten var det jobbigt! Man var så pumpad!

 

Tisdags passet:

 

Axlar

 

  1. Sittande axelpress
  2. Hantellyft åt sidan på snedbänk
  3. Framåtböjda hantellyft åt sidan
  4. Hantellyft framåt
  5. Drag till hakan på kabelmaskin
  6. Kabellyft framåt

 

                        

 

En sak fattar jag inte! Och det är hur fan är det möjligt att jag har träningsverk i hela kroppen, okej axlarna mm men jävla verken sitter i bena också, sshhhhiiiit det gör så ont!

Jobbade idag på morgonen, sen drog jag till plugget och efter till gymmet för att köra framsida lår! Fast jag hade jävla träningsverk i låren så körde jag en jävla tungt pass!

Man måste ju döda sig! Sen bastade jag och Martin, en vän!!

I kanske en 40 minuter för att dra bort så mycket vätska ur kroppen! Nice!

Men i alla fall brukar bli så stel efter varje ben pass jag gör! Och imorgon är gymmet stängt fan! så jag kommer få köra på fredag om jag nu hinner! Ska jobba heldag då och SATS kommer ha öppet från 10:00 – 18:00 på fredag så jag hoppas jag hinner träna!

Får köra ett intensivt pass på en 40 minuter! Köra utan vila! Hehe

Man blir så jävla pumpad då!

Men jag blir lite arg, för att själv tycker jag att SATS borde ha öppet imorgon och ha öppet som vanligt på fredag , blir galen när mina tränings schema  blir ändrade på det sättet!

Men vad ska man göra!

 


Dagens pass!

Främre lår- Quadriceps femoris

 

  1. Knäböjd
  2. Benpress med fötterna långt ner på fotplatta
  3. Benspark

 

 

 

 

Sen måste jag gratta en vän! ( IVAR) som tog körkortet för ett tag sen men jag visste inte! Fan ! fick reda på idag att han hade bytt nr! så darför gick det inte att nå honom via mobben!

Han fyller också år imorgon så ett STORT GRATTIS  FÖR DIG KOMPIS! i förskott!

Hehe

Så länge sen vi träffades fan! flera månader , nästan 1 år sen fan!

Pinsamt!

 

 

Idag är jag så trött att jag ska sova tidigt för att kunna sova ut! För att imorgon på morgonen måste jag till bro och hämta lite mjölmask!  Till mina skorpioner!

De har inte käkat på 3 veckor! Och eftersom de har fått ungar så måste ungarna få mat! De utvecklas snabbt som fan! fina smådjur: ) hehe

                

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: LORISSA

sv: tack snälla :)

2010-05-12 @ 20:52:40
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0