Tis, ons, tors

I tisdags så körde jag ett pass på gymmet, som var jävligt hårt, nämligen rygg! Fick en sån jävla verk dagen efter att man kände sig förlamad:) hehe fan får träningsverk efter varje pass typ! Så ska det vara fast det är lite jobbigt att det ska göra ont hela tiden i kroppen.

Efter passet gjorde jag inte mycket än att bra komma hem och käka typ!

I onsdags spelade vi fotboll efter jobbet då hade mina ben blivit fyllda med så mycket blod att när jag började passet på gymmet så vart jag så jävla pumpad att jag fick ta hissen ner till omklädningsrummen: ) hehe cooolt!

Körde verkligen slut på mig:)

Men idag var jag ganska så stel i bena! Men kunde gå iallafall, passet gick bra! Var ledig idag men jag körde vid 16:00 tiden med Martin, en vän!

Fast var och en kör olika träningsupplägg! Hehe fast man kan ju ha roligt i alla fall även fast jag inte pratar med någon innan jag kört slut mitt pass! sen kan det babblas i timmar: )

Det bästa var efter gymmet, då drog vi och köpte 3 kg kött som vi gjorde i ugnen och käkade med lax! Så jävla gott! Är fortfarande mätt! Hehe

Sitter här hemma just nu! och tänker på att jag åker till Colombia om 3 veckor typ! Den 22 juni reser jag! Ska bli skönt! men även kul att träffa släkt mm där ! saknar de verkligen , många år sen vi inte var där typ 8 år sen! Så det är dags nu!

Jag kommer vila från träning i 1½ vecka där och käka bra och njuta! Sen måste jag börja träna annars tappar jag! Men det ska bli nice! Hehe

Så nu ska jag köra ut utan en enda vilodag! Tills 21 juni! Eftersom 22 hinner jag fan inte träna!!! annars hade jag tränat tidigt den dagen: )

 

 

 

 

Tisdag:

 

Bröst

 

  1. Hantelpress på snedbänk
  2. Bänkpress på snedbänk
  3. Flyes på maskin
  4. Sittande bröstpress

 

 

 

 

Onsdag

 

Främre lår – Quadriceps femoris

 

  1. Knäböjd
  2. Benspark

 

 

 

Torsdag

 

Baksida lår + vader

 

  1. Benpress med fötter högt upp på fotplatta
  2. Sittande lårcurls
  3. Liggande lårcurls
  4. Insida lår på maskin
  5. Vadpress på benpressmaskin
  6. Sittande vadpress

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0