Söndag

Idag vaknade jag runt  9 tiden, var ju så död efter igår! Hehe rätt så utvilad i alla fall så det var ju skönt! drog till gymmet idag äntligen! Fan började bli galen av att inte få träna! nu var det dags! Fan va skönt att få komma in i gymmet med så mycket energi och kötta sönder sig! Idag vart det ett bröst pass! jävlar vad brösten var pumpade på slutet av passet! Martin dök också upp så han tränade sitt pass och jag mitt och när vi båda var klara med passen så körde vi ett Cardio pass tillsammans på crosstrainern, 1 timma intervallträning! Måste ju bränna allt jag gick upp under tiden jag var sjuk!  Gick upp lit vätska fan! Men det ska jag suga bort med hjälpa av massa jävla Cardio träning! Fan!

Nu blir det träning varje dag igen! Måste döda mig! Undra vad det bli imorgon… måste se på schemat! Hehe

Men ska också köra fotbollsträning med jobbet! Svenskkosttillskott ska köra korpfotboll ju eller vad det heter… vi ska möta sen andra företag som Arla mm ! hehe kul sim fan! Vi ska kötta sönder alla ..:)

 

 

Bastade också idag efter passen, så vi satt där i värmen i kanske 40 minuter! Och bara svettades bort vätska ur kroppen! Nice som fan!!!

 

Dagens pass:

 

Bröst- Pectoralis major

 

  1. Hantelpress
  2. Bänkpress med snedbänk
  3. Bänkpress med omvänd snedbänk
  4. Bröstpress med snedbänk ( maskin)
  5. Sittande bröstpress framåt ( maskin)
  6. flyes på pec-deck maskin

 

 

 

 

 

När jag kom hem så städade jag lite på min kosttillskotts hylla, det var lite rörigt! Allt måste ju se snyggt ut! Alla mina älskade preparat: )

Hehe

 

 

 

kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0