Söndag ----> Måndag

Igår var jag på gymmet och körde ett tufft triceps pass! som kändes verkligen! Eftersom jag har en sån jävla träningsverk idag: ) hehe

Igår vart det också en kaos natt! Pallar inte berätta hehe! Men den var helt cp!: ) hehe

Bara de som var med igår vet! Hehe

 

 

Söndags passet:

 

Triceps brachii

 

  1. Pushdowns
  2. Tricepspress bakom huvudet med hantel

 

 

 

Idag Måndag så jobbade jag från 08:00 till 12:00 sen var jag tvungen att dra och plugga! Fan hoppas de här veckorna går ut snabbt! Den 4 juni!!

Sen efter plugget så drog jag till gymmet tillsammans med Camilo för att pumpa sönder oss, han körde rygg + armar medans jag körde bröst!

 Var så jävla pumpad och med en massa kraft idag tog jag en liten överdos av förbrännings kapslar, det gjorde att prestationen steg som fan! efter styrke passet så hoppade Camilo och jag upp på crosstrainern och började bränna kalorier, Camilo drog efter 30 minuter men jag tvingade mig att fortsätta tills jag hade bränt över 1500 kalorier. Sen efter drog jag ner och bastade i 40 minuter! Fan idag var jag tvungen att bränna sönder mig: ) hehe + så stretchade jag och det roliga var att jag kunde fortfarande gå ner i spagat! Hehe fast jag inte stretchat i över 1 månad! Men jag började bli riktigt stel fan! och det är inte kul!

 

 

 

 

Dagens pass:

 

Bröst- Pectoralis major

 

  1. Hantelpress
  2. Bänkpress på snedbänk
  3. Bänkpress på omvänd snedbänk
  4. Bröstpress på snedbänk ( maskin)
  5. Bröstpress framåt ( maskin)
  6. Kryssdrag

 

 

 

Imorgon jobbar jag inte, utan måste plugga fan! men jag måste sen på eftermiddag till gymmet och pumpa sönder axlarna! Kommer säkert få en jävla träningsverk men jag ser fram emot det! Hehe

Fylla axlarna med blod och spräcka vävnaden: ) ända sättet att öka volymen!

 

 

 









lite extra bilder som sattes in på   http://www.svensktkosttillskott.se/nyheter











Kram




//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Ja hon är helt underbar love <3 gaga.

Jätte snygga bilder du är het

Kisses Girly

2010-05-10 @ 21:29:55
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0