Onsdag!

Idag var jag helt död på jobbet fan mina ben är helt döda efter all benträning! Skulle upp på stege idag på jobbet och gissa om jag kom ner! Typ inte! Fick klänga mig ner! Shiit! Jävla jobbigt! Men men imorgon lär smärtan vara borta! Ska spela fotboll efter jobbet med arbetarkompisarna mm! Ska bli kul o kötta sönder!

Idag var jag också på gymmet och körde ett tufft axelpass! Riktigt pumpad som fan! 1½ timma bara axlar! Det dödade! Och efter basta! Skönt som fan!

 

Imorgon blir det ett rätt okej pass! inte så intensivt! Triceps ska jag döda imorgon! Tills dem spricker: ) ska bli kul! Längtar till träningen imorgon! Lär vara riktigt pumpad efter fotbollen också! Hehe! Får inte glömma alla saker! Men idag iallfall var jag död! Fick börja jobba 1 timma tidigare än vanligt så det förstörde hela min dag! Var så seg men fick sluta tidigare i alla fall! Så det var nice! Nästa vecka ska det pluggar på hårt! Har en del att ta igen!

 

Dagens pass:

 

Axlar

 

  1. sittande hantelpress
  2. Hantellyft åt sidan på snedbänk
  3. Drag mot hakan på kabelmaskin
  4. Kabellyft framåt

 

 

 

Ska sova snart är fan död! Skönt att få vila ut! Det är så viktigt så inte musklerna tar stryk måste ju bli störst bäst och vackrast!

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0