onsdag



              



                              haha ska bli större än honom!!!! 



Idag hade vi vår första korpfotbolls match som gick åt helvete:) men det var ju kul! Fan man kan ju inte springa längre typ! Men sparkade sönder många smalben! Motståndarlaget var jävligt duktiga! De har vunnit flera korp säsonger!

I vårt lag är det bara lagkaptenen som spelat fotboll i över 10 år! Vi andra har ju bara kört andra sporter! O jag har ju aldrig kört fotboll utan bara kampsorter mm! Hehe

Men kul vart det!

Tyvärr förlorade vi med typ 16 mål! Hahah

Vi vinner nog nästa kanske! Då blir det jämnare!

 

Efter matchen körde Robert mig till SATS där jag gick in med pumpade ben och satte mig på benspark maskinen och pumpade sönder framsida lår!

Tills jag inte kunde gå! Hehe jävligt jobbigt! Men jävligt nice! Sen efter passet så kom pappa och körde mig hem! Kunde inte ens gå själv! Ska snart lägga mig och vila musklerna för imorgon ska jag upp tidigt och dra o plugga! Sen ska jag till gymmet och pumpa sönder resten av bena! Ska spräcka fucking bena! Måste växa! Blod ska flöda i muskeln ! så det åker ur porerna! Hehe

Måste växa sönder mig!!!!!!

 

Det är jävligt mycket folk också just nu som tränar inför sommaren , asså alla typ latar sig på vintern och nu under denna tid är gymmen fulla som fan med folk som kör hårt! Kul att se men jävligt jobbigt när allt är upptaget , var idag på gymmet vid halv 9 nu på kvällen och då var det fortfarande fullt men inte så fullt som några timmar innan, de som jobbar där berättade att det var så fullt att luften vart jävligt dåligt !!!

 

 

Dagens pass:

Quadriceps femoris

 

  1. Benspark

 

 

 

Haha 1 övning idag men hade ju så mycket blod i bena efter fotbollen att jag sket i de andra övningarna! Just nu är jag dunder död så ska sova nu typ

 

Ciao

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

I dag blev det ingen solning hann inte.

Men vart kanonväder:)



Ha ha så sant innan sommaren blir alla helt galna i att träna:)

Puss Girly

2010-05-19 @ 23:35:43
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: vart åker du på semester?

2010-05-20 @ 16:18:11
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: sam

är de bättre att träna naturligt än att dricka protein ?? vilket är bäst då?



och vilket protein skulle du rekommendera?



tack

2010-05-20 @ 19:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0