Måndag

Idag var jag ledig, hela veckan är jag ledig från jobbet eftersom det är nu sista veckan då allt i plugget ska vara klart! Fredag sista dagen plugg!!! Yes!

Hehe

Vid 15:00 var jag på gymmet och körde ett Biceps pass! körde samtidigt som Martin! Fast han körde rygg pass! han kör mitt pass fast han ligger en dag bakom mig! Hehe

När vi var klara idag så gick vi och hämtade ut hans tillskott som kom, ett skit bra tillskott! Hehe av märket Muscletech, deras produkter är så jävla bra! Nästan alla saker de säljer fungerar 100%, rekommenderar verkligen det märket om man vill konsumera ett bra märke.

Annars idag har jag fan inte gjort något, mamma o pappa håller på fixa presenter till dem i Colombia! Vi kan ju inte komma tomhänta hehe! Typ 100 presenter hehe

Det är så mycket folk där som väntar på oss, dagarna går också snabbt som fan och snart är det den 22 juni! Hehe

Kommer verkligen bli skit kul att komma till hemlandet och umgås tillsammans med alla nära och kära, har förlorat så mycket tid här i Sverige utan att träffa dem! Så det kommer vara jobbigt att hålla tårarna på plats när vi kommer och när vi åker hem igen! Det är jävligt jobbigt! Det är det jobbigaste av allt!

För sen vet man inte när man ses igen, kanske aldrig… vem vet!

Men därför ska man njuta så mycket man kan med familjen där! hehe men min träning stoppar ingen: ) hehe men ska ju vila där 1 vecka typ :)

 

Dagens pass

 

Biceps brachii

 

  1. Hantelcurls
  2. Stående skivstångscurls
  3. Höga bicepscurls på kabelmaskin

 

 

 

Lite bilder hehe länge sen jag inte lägger upp någon bild på mig bara:)


Är fortfarande liten men till nästa år är jag dubbel så stor:) hehe 

 


 





Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Sam

Tja, har en fråga



ja undrar vad du har för schema ? =P

2010-06-01 @ 09:29:06
Postat av: Tommy

Sv: damn, vilka buskler och kropp! ;)



2010-06-01 @ 17:30:12
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Girly

Du är as snygg:)Hot hot hot

men varför dess fula kallingar ;P?



Några tips på måltider.

Frukost

Lunch

Middag

Mellanmål



Puss Girly

2010-06-01 @ 17:34:30
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: Om det ser bra ut, oh yes ;)



Hur länge har du tränat för att bygga dessa muskler?

Har ej jobbarkompis som tränar varje dag och just nu går hon på någon träningsdiet och hon äter fasiken kessela dagligen..

2010-06-01 @ 18:33:24
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0