Måndag --->Tisdag

             











Igår måndag var jag för trött för att skriva men jag jobbade på dagen och efter jobbet så drog vi alla på jobbet och spelade fotboll, jävligt kul, vi köttade som fan! Hehe bena var helt pumpade , när vi hade kört klart så drog jag till gymmet och körde ett benpass! Pumpade slut på musklerna att alla mina krafter var borta! Jävligt tufft pass! jobbet kräver ju också en hel del fysiskt arbete så man är ju helt slut när man kommer hem!

Körde igår främre lår, tufft som dan att gå efter man kört det passet!

 

Måndag:

 

Främre lår- Quadriceps femoris

 

  1. Benpress med fötterna långt ner på fotplatta
  2. Benspark

 

 

 

 

 

Idag jobbade jag som vanligt! och så fort jag slutade så drog jag mot gymmet, idag var det rätt okej med folk, men ändå rätt fullt på gymmet så det var lite jobbigt , hade ju tänkt börja med knäböjd men eftersom allt var upptaget så fick jag skita i det och köra benpress!

Är så trött i bena! Varje steg känns som om man bär 50 kg.

Idag kändes det super skönt att komma hem!! Ska lägga mig vid 22:00 idag, måste sova för att jag måste upp tidigare imorgon , måste vara  på jobbet 1 timma tidigare än vanligt då en leverans kommer!

Köpte hem ett paket Fitness bars från jobbet+ dragremmar, då mina dragremmar sprack sist. Bars köpte jag för att kunna käka på de korta rasterna, måste få i mig något så man pallar av dagen, syrran dietar nu också så hon lär också käka samt så fick hon några diet shakes ( måltidsersättare) skit bra från jobbet! Så till sommaren ska hela familjen vara sexig: ) hehe

 

Dagens pass:

 

Bakre lår, Vader

 

  1. Benpress med fötter högt upp på fotplatta
  2. Liggande lårcurls
  3. Sittande lårcurls
  4. Insida lår på maskin
  5. Vadpress
  6. Sittande vadpress

 

 

 

 

Aja ska dra

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Och du tränar på som vanligt :)



Ja med nu kör vi för Beach 2010

2010-05-05 @ 19:16:50
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Girly

2010-05-05 @ 19:17:22
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0