Lördags

I lördags morgon så drog jag och klippte mig! Det vart rätt snyggt faktiskt! Sen så efter så tänkte jag dra och träna ett pass! men när jag kom till gymmet så var det fan stängt! Var så jävla arg då! Så ringde farsan och han hämtade mig snabbt! Vi drog hem för att fixa oss istället eftersom vi skulle till Bålsta och fira José, en vän till familjen han fyllde år! Jävligt kul vart det! Med alla närmaste man känner! Jätte kul! + så grillades det massa kött! Så jag käkade kött som fan: ) hehe och massa goda sallader! Det var nice! Fick också träffa lilla Chico som jag saknat! Han är en liten staffordshire bullterier! Jävligt fint exemplar, och så himla snäll och kärleksfull… fan längtar tills jag får hem min lilla dobermann valp!

 

Jag drog sen vid 20:30 , Vicente , en vän till familjen som var där körde mig till Bro, 1 station ifrån där vi var! Jag skulle till  Arline, som fyllde 18 år! Hehe jag hade lovat komma, hon är sån snäll kompis! Så jag kunde verkligen inte missa hennes födelsedag ! det var jävligt nice! Kul som fan!

Senare på festen så satte vi henne i mitten av lokalen och alla fick strippa på henne! Hehe jävligt kul att titta på! Jag pallade inte strippa! : ) hehe var så trött hade fan dansat sönder mig!

Men jävligt porrig fest vart det! Så nice!

Mycket sexdance hit och sexdance dit! Hehe

Grrrr








BILDER FRÅN BÅLSTA, HEMMA HOS JOSÉ
_______________________________











 

MASSA GÄSTER.. PAPPA BREDVID LILLA CHICO!!



 
JAG+ CHICO!



HAN VILL ALLTID PUSSAS




JOSÉ I GRÖNT! GRATTIS KOMPIS!!!








KÄRLEKSPARET!! JOSÉ + IRINA





JAG+ CHICO   SÅÅ SEXIGA VI ÄR




PEPITA DEN SÖTASTE LILLA PRINSESSAN











BILDER FRÅN ARLINE´S  18 ÅRS FEST!!
________________________________











FILIP,  JAG + KARIN!


MILE  + KARIN



 

Kram

//LatinoBiffen




DJ



MILE


NICOLE DANSAR FÖR ARLINE SOM SITTER













PORRIGT



SER NI MIG? ;)






BÄSTA DANSAREN IGÅR ......................---->





MILE, CAMILO, PEDRO, NÅGON VÄN TILL PEDRO


JAG + ARLINE-- 18 ÅRS PRINSESSAN

ARLINE+ CAMILO

 


ARLINE + MILE









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0