Lördag




                             

Igår la jag mig runt 22:00 tiden och slocknade ganska snabbt! Men det bästa med allt var att jag äntligen sov över 10 timmar! Har inte kunnat sova så länge på flera veckor! Men man behöver sova så fan! så idag hade jag full energi!

Jag körde ett pass idag på gymmet i Jakobsberg ( SATS) . det var inte så fullt med folk så det var ju skönt! då kan man vara 100% fokuserad på passet utan att oroa sig över att det blir kö till redskapen! Det var jävligt nice idag!

Pumpade sönder  Biceps! De kändes som 2 stora ballonger som skulle spricka när som helst.

Efter passet fick jag dra en snabbis till coop för att köpa mjölk och ägg + smör : ) hehe fan äggen går åt som fan här hemma, jag käkar ägg som en dåre, idag när jag kom hem så gjorde jag en omelett på 6 ägg till mig! Fett gott! Ägg har ju så mycket energi! Shiiiit man blir peppad som fan! och eftersom man är så jävla död efter passen så passar det att käka ägg: )

 

Just nu gör jag inget! Finns inget att göra fan! ska lägga mig tidigt idag så jag kan få vila ut ordentligt! Måste ha kraft till gympasset imorgon som lär vara runt 12:00 tiden! Det blir Triceps.  + imorgon innan jag drar till gymmet så ska jag köpa biljetter till en skiva: ) hehe

Får lägga ut åt Mile och Camilo! Fan kommer vara död på måndag!

Ska ju jobba måndag förmiddag sen måste jag till plugget fan!

Hehe

 

Dagens pass:

 

Biceps brachii

 

  1. Sittande Hantelcurls
  2. Bicepscurls på kabelmaskinen
  3. Höga Bicepscurls på kabelmaskinen

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: LORISSA

vad är du för latino? Kan du spanska? :)

2010-05-09 @ 01:43:21
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA

sv: ja, men jag vill lära mig spanska, det är mitt sommarprojekt

2010-05-09 @ 16:38:57
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Girly

Ja la mig fem i går natt var så uppspelt efter Lady gaga..

Ja hon var underbar på scen.

natti Girly

2010-05-10 @ 01:59:55
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0