Lördag---> Söndag!

Har inte hunnit skriva ett skit fan! har gjort så mycket hit och dit! Men lite kort iallfall, igår lördag så träffades vi med Gila, Vicente och pepa! ( goda vänner till oss) vi grillade! Det var så fint väder ute så  man var ju bara tvungen att passa på dagen!

Det är inte alltid det blir sådana dagar! Själv tog jag även en vilodag från träningen! Vädret var så fint! Hehe och det var ett tag sen jag tog vilodag! Så det passade perfekt!

 

Idag söndag så var jag på gymmet vid 12:00 och körde ett tufft ryggpass! Hehe det var kul! Det fanns en mamma med 2 barn på kanske 11 år! Barna kollade konstigt på mig när jag körde tunga vikter! Hehe kul!

Sen så efter kom Martin, en vän! han körde också rygg , sedan körde vi lite carido och sen basta , därefter drog vi hem till honom och gjorde käk!

Det var typ dagen idag hehe

 

Imorgon ska jag jobba heldag! Måste få in pengar sen efter tror jag att det blir träning med jobbet ( fotboll ) och därefter måste jag snabbt till SATS och köra ett pass!

 

Dagens pass:

Rygg

 

  1. Rodd på kabelmaskin
  2. Rodd på kabelmaskin med brettgrepp
  3. Latsdrag mot bröst
  4. Latsdrag bakom huvud
  5. Latsdrag med smalt grepp
  6. Enarmshantelrodd






Lite bilder från igår!! lördag




 

pappa + Vicente grillar!!!



 

alla:) hehe 


 




:)
syrran gillar o kramas











Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: s

Tja jag har en liten fråga

om man tränar bröst, rygg, biceps o triceps är det dåligt?

2010-05-17 @ 01:31:14
Postat av: Girly

Härliga bilder vist är det underbart med detta sommarväder.

Har stekt hela dagen.

vad tycker du om min 80-tas outfit ???

Väldigt rosa i alla fall.

puss Girly

2010-05-17 @ 19:03:20
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Tommy

Länge sen.. allt bra?

2010-05-17 @ 20:15:36
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0