Lördag--> Söndag--->måndag

Tja! Det har varit så mycket sen i lördags, att jag inte haft en enda minut att sitta vid datan men i lördags tog jag vilo dag eftersom vi skulle på 7 års födelsedag, inte 8 års som jag skrev i tidigare inlägg, det var väldigt trevligt på födelsedagen, lilla Pepita fyllde år och hon var så söt den dagen hehe har inte sett henne så himla glad som hon vart med alla presenter hon fick!

Vi hade väldigt trevligt, massa god mat : ) hehe och jag syndade lite fan! käkade lite godis fan! borde inte gjort det eftersom jag fick jävla ångest! Men det fixade jag på söndagen: ) hehe massa förbränningspiller och så drog jag till gymmet i söndags och körde mitt pass! svettades som fan! och muskelgruppen vart död!

 

Söndagspasset

Biceps Brachii

 

  1. Hantelcurls ( stående) + ( Sittandes)
  2. Skivstångscurls
  3. Bicepscurls på kabelmaskinen

 

Efter passet i söndags så träffade jag Martin på gymmet och så gick vi till coop och köpte massa kött som vi sen drog hem till honom och lagade i ugnen med en riktigt stark chili sallad som brände sönder mina läppar!

Vi vart så jävla mätta! Hehe efter det drog vi till donken eftersom en vän ville käka där! och sen drog jag hem fan! hehe

Fick lägga mig tidigt fan , var så död efter all träning och efter allt vi käkade! Hehe  sov som en jätte bäbis fan!

Idag måndag! Vaknade jag fett tidigt , upp och laga frukost fan! sen dra till Odenplan där jag hade tid på läkarhuset! Sen efter till jobbet! Och slita för pengar: ) hehe

Kul dag iallafall! Efter jobbet drog vi med jobbet och körde korpmatch ( vi förlorade igen) hehe fast med 4-0 och inte som sist hehe 16- 0 hehe inga av oss har spelat fotboll tidigare , bara Robert ! hehe jag tacklar bara ner folk och sparkar sönder smalbena! Så att de ramlar:) hehe

Det är kul!

Direkt efter matchen drog jag till SATS och körde ett rygg pass! det var lite mycket folk idag och alla ville tydligen köra rygg men jag kör själv! Gillar inte att vänta medans jag kör mina pass! men jag kör ju  rätt snabba pass , allt gick kanske på en 40 minuter, intensivt utan vila typ! Vart jävla pumpad i ryggen så det var nice!

 

Dagen pass:

Rygg

 

  1. Latsdrag bakom huvud
  2. Latsdrag mot bröst
  3. Rodd i kabelmaskin
  4. Rodd i kabelmaskin med bredare grepp
  5. enhandsrodd på maskin

 

 

ska sova om en stund! Men väntar på pappa för jag vill lägga in lite bilder från i lördags!!! Han har som vanligt kortläsaren.

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0