igår!!!---> idag!

Jobbade igår hela dagen, det har varit så mycket att göra denna vecka! Års inventering mm så man har haft fullt upp men det ar varit jävligt kul!

Mycket nytt man lär sig hela tiden: )

Tyvärr fick jag hög feber under veckan så jag har inte kunnat träna på 3 dagar typ! Känns så jävla dåligt! Hatar att vara sjuk! Igår fredag var det ju halvdags arbete men jag stannade och jobbade heldag! Fanns ändå så jävla mycket att göra! Sen så efter jobbet så drog jag och Robert ( min chef)  +  en mycket bra vän till mig! Vi hämtade fotbollskläderna! Svensktkosttillskott ska börja spela matcher mot andra företag!

Ja Vi ska Kötta sönder alla som ställer sig i våra vägar: ) hehe

Ska lägga upp bilder senare på fotbollskläderna som fick snygg logga mm!

Sen efter vi gjorde det så drog vi sen till Kista och käkade ..en så jävla god Middag! Blev så mätt! Hehe!

Det är alltid kul att hänga med Robert!! Han är en super vän!!

 

 

 

 

 

På kvällen sen när jag kom hem så var jag tvungen att fräscha upp mig! Och sen var jag tvungen att dra igen, hade lovat Mile och Camilo att följa med till en chill fest!

Som var verkligen chill! Väldigt lugnt var det! Hehe vi var inte heller många men vi hade ändå skit kul! När vi kom så var typ alla där packade som fan! Hahah vissa började fan strippa typ! Aaa riktigt läskigt kul! Hhahaha!

Vi var där till typ 12, sen så var vi tvungna att rulla hemåt, Mile skulle jobba idag och tydligen så skulle Camilo också göra det! Hehe fast han var ju typ mest packad haha! Jag dricker ju inte så det är bra och Mile får ju inte dricka för att det var han som körde bilen! Hehe! Han tog faktiskt körkortet för 4 dagar sen! STORT GRATTIS!

 

Måste själv ta den där jävla körkortet men pallar inte slösa pengar på det än, vill spara först alla pengar som mig vovve kommer att kosta! Hehe 20 lax + hehe: )

 

 

Aja måste dra ska dra nu till SATS och köra ett bröst pass! blir galen fan! Sen så måste jag till Bålsta och fira José, en vän till familjen, vi ska grilla kött! Bra protein:) hehe och så senare måste jag till en 18 års fest, Arline, en tjej kompis som fyller år! Hon är jätte söt! Ska bli kul att fira henne! :)

 

Så kommer min dag se ut typ + så innan gymmet idag så  ska jag dra och klippa mig , har för mycket fluff hår! Jobbigt som fan, ser för snäll ut!

 

haha tjocksmock var så packad att han börja stippa!  jag i bakgrunden ....dog av garv! så jävla kul!!!





 


 

haha Mile ser ut som ett litet cp:)


 

tjocksmock försöker pussa Camilo men Camilo låter sig inte och låser honom med kungfu grepp!








Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Rikard "ponken"

Haha, det var galet kul faktiskt :D Kul att ni kom! Dock missade ni grillningen innan, men de var väl Mile som körde fel ;) Grattis Mile till körkort!!

2010-05-09 @ 22:51:23
URL: http://www.rikardrylander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0