Fredag

Igår gjorde jag  inte mycket eftersom gymmet var stängt! Det var väldigt jobbigt för mig psykiskt! Eftersom jag är så insatt i min träning! Men men vad ska man göra! Det är bara att ta det som det är! Och det vart då vilodag imorgon!

Men idag jobbade jag heldag! Rätt jobbig dag men den gick ganska så snabbt! Och så fort jag slutade så stressade jag till gymmet för att hinna köra mitt pass!

Gymmet stängde idag 18:00 och jag slutade 16:45 så det var jobbigt! När jag kom till gymmet så körde jag ut passet på 35-40 minuter! Men bena vart helt förstörda eftersom jag körde utan vilopauser !

Körde ju framsida lår förr igår och eftersom det var stängt igår så vart det jävla katastrof eftersom musklerna vart helt ojämna därför var det så viktigt för mig att hinna köra mitt pass idag!

 

Dagens pass

 

Baksida lår, vader

 

  1. Liggande lårcurls
  2. Sittande lårcurls
  3. Insida lår på maskin
  4. Benpress
  5. Vadpress på benpress
  6. Sittande vadpress

 

 

Jag svettades som fan! och var så jävla peppad idag! så mycket styrka! Men det var bara för att jag var så stressad över att hinna med mitt pass! jag stänger av mig då från omgivningen och är endast koncentrerad på mig och mitt pass! ser inte ens vänner mm!

Och så ska det alltid vara fan! sen efter man kört klart hela passet då kan man chilla och prata skit med kompisarna!

Fick handla lite käk sen innan en vän körde hem mig! Hehe

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0