Fredag

                               


TJA!!

 

Hehe jobbade idag då jag inte hade lektioner och behöver ju tjäna pengar:) hehe men dagen gick jävligt långsamt! Fattar inte att det kunde gå så sakta, kollade på klockan hela tiden idag, fick ju en så dålig start idag från morgonen, vaknade helt seg: )

Iallafall efter jobbet så drog jag snabbt till gymmet för att köra mitt pass, fick göra en liten ändrig idag i mitt träningsschema och det blev att jag körde både bröst och axlar, brukar ju annars köra en muskelgrupp/ dag men eftersom jag inte hinner träna imorgon lördag så vart jag tvungen att köra såhär idag!

Det gick skit bra, blev så jävla pumpad, fast jag var så jävla död så hade jag en massa kraft så jag är jävligt nöjd!!

Det vart dock ett långt pass då båda muskelpartierna skulle tränas hårt!

En 2 timmar på gymmet med tufft träning vart det! Jobbigt på slutet för då var man ju utan energi! + så bastade jag: )

En kul sak 4 personer idag på gymmet sa till mig att de var chockade över muskelökningen jag gjort på så kort tid:) känns kul att det blir resultat:) hehe jag märker ju inget fan! hehe

Men tydligen gör andra det!

 

Imorgon ska jag på 8 års kalas: ) ska bli kul! Hehe äta god mat: ) men inga godsaker… tyvärr!

Sen på söndag ska jag träna och efter träningen blir det grillning med kompisarna.

 

Dagens pass

 Bröst ( Pectoralis major)

 

  1. Hantelpress
  2. Pullovers med hantel
  3. Flyes på snedbänk
  4. Bröstpress framåt

 

Axlar

 

  1. Sittande Hantelpress
  2. Hantellyft åt sidan på snedbänk
  3. Framåtböjd hantellyft åt sidan + framåt
  4. Skivstångspress bakom huvud

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0