;) Fre, Lör, Sönd!!!

I fredags då tränade jag ett axelpass! Minns inte vad jag gjorde under dagen men tror jag var på plugget då och sen till gymmet! Vet att alla passen hittills har går super! Och jag är så taggad på att köra varje dag ända fram till den 21 juni då jag reser 22 juni! Då ska jag vila 1½ vecka typ och njuta och växa: ) hehe

 

Fredag

 

Axlar

 

  1. Axelpress
  2. hantellyft åt sidan
  3. Drag upp till hakan på kabelmaskin
  4. kabellyft framåt

 

 

I lördags så var jag iallafall på gymmet vid 12 och redo som fan för ett triceps pass! som gick super, körde tillsammans med Nassos , en vän! han kämpar alltid som fan när vi tränar ihop så det är kul!

Passet gick på 1 timma! Sen efter så hämtade pappa upp mig i jakobsbergstation och vi åkte hela familjen till Tyresö där vi skulle fira min kusin Cristian David, det var jävligt trevligt att vara där , de är alltid så snälla och man känner sig så välkommen när man är hos dem!

Under dagen grillades det massa kött och vi hade kul tillsammans! Sen på Kvällen så hade Cristian David fest hehe jävligt nice men jävligt jobbigt tyckte jag då festen höll på från 21:00 till 05:00! Med dunkande musik mm! Jag var helt död och gick o la mig runt 04:00 sen vaknade jag runt 05:00 och duschade , var så jävla svettig som fan! med ett ganska så högt blodtryck så det var lite jobbigt! Men den iskalla duschen hjälpte till!

Sen idag söndag kom pappa och hämtade mig runt 11:00 så drog vi hem! Och sen var det bara att fixa träningsväskan och dra träna! hade lovat Martin att träna samtidigt: ) han ska ju bli biffen nu! hehe

Nä men jag var skit seg idag med det gick väl bra! Körde rygg! Så efter passet vart jag helt slut! Då gick jag till coop efter, köpte mat mm, blommor till mamma som hon fick nu på kvällen, men Mile , en vän hämtade upp mig där och så drog vi till honom och grillade mm! Camilo kom också! Så det var jävligt kul! Vi käkade kanske 3-4 kg kött!

Det var över! Fast vi käkade som svin! Hehe

 

Lördag

 

Triceps

 

  1. Pushdowns med rep
  2. Pushdowns med enarms…
  3. Omvänd pushdowns
  4. Sittande triceps press bakom huvud

 

 

Söndag

 

Rygg

 

  1. Rodd på kabelmaskin
  2. Enhandsrodd på kabelmaskin
  3. Latsdrag bakom huvud
  4. Latsdrag mot bröst
  5. Pulldowns

 

 

 

 



 


 






Min kusse som fyllde år!! grattis!!












Cristian David och sin mor!


Kram

//LatinoBiffen

 


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: I dag görs inte mycket.

Håller på tvättar lite innan jag ska iväg och jobba, du själv då?

2010-05-31 @ 11:26:17
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Girly

Mysigt att grilla,

Åt bara Nutrilett diet några dagar.

men nu har jag börjar äta kyckling, sallad osv.

men äter bara en gång om dagen ock dricker diet resten av måltiderna.



Vet jag dricker massor av vatten...



Puss Snygging /Girly

2010-05-31 @ 17:09:59
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0