Fredag


                                         




Passet idag var helt okej! Det gick snabbt att köra ut passet, då det inte är så jävla hårda pass på fredagar. Och cardio passet gick ju fett nice, gick med raskt takt på bandet.. i högsta lutande nivå , som att gå upp för en uppförsbacke! Brände idag över 1000kalorier på bara gå som fan!

Efter att jag var klar med allt, så kom en vän till mig och skulle köra ett kort pass, han är kroppsbyggare sen 30 år tillbaks, riktigt stor , fan han väger 110kg rena muskler och har just nu 7% underhudsfett… helt sjukt! Han har tävlat i massa olika länder ( tungvikt)

Han hade bara 60 minuter på sig att köra för sen var han tvungen att dra tillbaka till fängelset: ) hehe han har fotboja på sig: )

 

I alla fall när jag sen skulle dra och fixa mig så bastade jag tills jag inte kunde tänka själv typ! Fan vad man svettas ut vätska i bastun , så jävla nice!

 

Senare idag vet jag inte exakt vad som händer, Mile ville kolla på den där filmen på bio ( Farsan) eller vad den nu heter, den verkar skit nice ju! Hehe  så vi får se…. Det blir ju inte mycket roligt just nu för mig med deffen! Hehe men man kan ju ändå ha kul : )

 

 

 

 

Passet idag!!!

 

 

Kappmuskel( M. Trapeziuz)

 

1.      Kappdrag på kabelmaskinen

2.      Axelrullningar med hantlar ( sittandes)

 

 

 

Midja

 

1.      Sidböjningar på kabelmaskinen

 

 

 

Triceps brachii

 

1.      Pushdowns med rep

2.      Omvända enarmspushdowns

3.      Pushdowns med rygg mot kabelmaskin ( rep)

                                    



                                                 







haha syrran och jag, jävlar vilken ful min jag gör:) liknar en uggla:)






Kram
//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0