tisdag

Körde idag ett rygg pass, så det gick super: ) körde inte så länge men pumpade riktigt bra och tungt! Så det räcker. Sen så gick jag ju på bandet runt 60 minuter i raskt takt, så det var trevligt: ) brände en hel del där: ) träffade en vän idag som varit sjuk, så han hade vilat från träningen, han är rätt biffig och har tränat hela sitt liv, han är runt 50 år, nu var han igång igen och hade börjat dieten nu från igår, så till sommar ska han också få bra all muskulatur! Hehe

 

Min deff rullar på bra, känns så skönt nu när kroppen börjar vänja sig vid dieten, igår fick jag beställa lite grejer till träningen så förhoppningsvis får jag grejerna till slutet av veckan!

Ska snart också fixa lite kyckling att käka! Med grönsaker om det finns, tror inte för jag käkade allt igår! Hehe

 

Dagens pass:

 

  1. Latsdrag mot bröst
  2. Latsdrag bakom huvud
  3. Rodd på kabelmaskin
  4. Rodd på kabelmaskin med brett grepp

 

 

 

Hade tänkt köra marklyft men ångrade mig , ska ju köra främre lår imorgon så jag skulle vara död om jag körde tungt marklyft idag, kör det på lördag istället! Hehe

Skönast att köra innan vilodagen: ) hehe!

 















 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Bra med mig.

Japp Girly kan svara på det mesta;P

Du börjar bli stor nu nice:)



Puss & natti Girly



2010-03-31 @ 00:01:01
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0