Tisdag!

Hade en jävla föreläsning idag så jag slutade ganska så sent, trodde jag skulle ha en lucka ledig tidigt på morgonen, då skulle jag ha gymmat på gymmet som finns i plugget!

Men hade ju ingen lucka ledig så jag fick vänta till eftermiddagen, då drog jag till SATS i Sundbyberg, det är rätt så nice gym: )

Träningen idag gick skit bra ju! Hela veckan har ju rullat på super tycker jag! Och snart är veckan slut, måste träna imorgon fredag och på lördag, sen har jag Vilodag: ) hehe

Hoppas passen som är kvar går lika bra som de pass som varit!!!!!!!!!

Pratade idag med en kille som är PT på SATS i Sundbyberg och de ska tydligen byta ut alla maskiner på gymmet nästa månad ….tyckte jag han sa! Snart i alla fall! Hehe

Han undrade vart jag hade tagit vägen eftersom jag inte kört på SATS där på några veckor, men jag har ju kört i Järfälla, för att hålla mig så nära hem som möjligt! Första veckorna med deffen var jobbiga!, medans kroppen vänjer sig lite! Det blir ju ändå en viss chock för kroppen att anpassa sig till de nya kostuppläggen och träningar mm!

 

Efter jag körde passet nedanför så gick jag på bandet i typ 45 minuter, och efteråt bastade jag typ 30 min i hög värme så jag brände nog en hel del kalorier idag: ) och när jag var klar och hade duschat mm så drog jag hem till en kompis som bor där i sundbyberg, hehe han har en gullig vovve: ) hehe kul att leka med han… han gillar att man kastar bollar: )

Samtidigt passade jag på att köpa en del tonfisk: ) hehe och lite keso: ) samt så köpte pappa också tonfisk och sån där god kyckling skivor som jag åt här om dagen: )hehe

Fett nice ju!!!!

 

 

 

 

Dagens pass:

 

Ben( Bakre lår, Insida lår, Vader)

1. Benpress
2. Liggande lårcurls
3. Stående lårcurls
4. Stående vadpress


Bröst ( hela Pectoralis major)

1. Bänkpress (maskin)
2. Liggande Pec-deck
3.
Bänkpress på snedbänk

 

det som köptes idag till min deff: ) hehe! nice :)








Kram
//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Ha ha ser ut som i min kyl bara tonfisk burkar haha.



Fråga gärna nått i dagen frågestund om sex & samlevnad eller kom med din åsikt PUSSAR GIRLY

2010-03-26 @ 13:53:39
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA fyfan va mycke mat! :D

2010-03-29 @ 21:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0