Tisdag!

                       
                                                   




Dagens pass, gick super!! Körde passet tillsammans med biffen Johan! : )

Det var ändå rygg som skulle tränas idag för båda så jag hade då redan kört klart rodd på kabelmaskin när han kom.. så vi turades om på Latsdrag och marklyften.

Det var jävligt nice! Pass.. blev helt slut efter passet då marklyft tar all energi och kraft !!, men det är en av de bästa övningarna jag vet när det gäller ryggpassen!

 

Efter vi var klara med det vi skulle så hoppade vi på Crosstrainern och körde en 40 minuter.. riktigt intensivt! Jag lovar , hade jag inte fått Taurine av min vän Robert i Söndags så skulle jag vara fett seg på passen. Taurine peppar verklien upp mig! Jag känner verkligen av att prestationen är på Max och det bästa är att det räcker med 1 kapsel av Taurine för att man ska ha full energi på hela passet! 1 kapsel = 1140 mg Taurine! Väldigt hög dos…

 

Dagens pass:

 

  1. Rodd på kabelmaskinen
  2. Latsdrag mot bröst
  3. Latsdrag bakom huvud
  4. Marklyft

 

 

Johan Biffen! på bilden kör han 130kg! men sen höjde vi till 150kg där han körde 2 st 4:or.
skit bra! 


 

Jag! på 130 kg... körde sen en 2:a på 150kg och gick tillbaka till 130kg.. jävligt trött man är med deffen.. men jag känner mig jävligt nöjd!!!



                                                                                                           
                                                                                                       











Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Dun får väll hälsa på mig, du kunde ju Spanska:)

Puss Girly

2010-03-24 @ 12:48:44
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur får du det till 130 med 4x25 kg + stången? väger den 30 lr?

2010-03-24 @ 18:23:26
Postat av: JUGGEBIFFEN

Orka ens tänka på de hur mycket de väger. :S

2010-03-24 @ 18:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0