Onsdag!

                                 



Hehe kollar på Anna anka söker assistent.. kul som fan!

Körde idag i alla fall passet på SATS i jakobsberg, det gick skit bra, och jag hade så jävla hög nivå av energi ! det känns så bra när man har så mycket energi, eftersom jag vill prestera 100% på mina träningar!

Imorgon ska jag köra mitt styrke pass på gymmet på plugget, orkar inte dra till SATS i sundbyberg imorgon, ska sen på kvällen till SATS i jakobsberg och köra ett långt Cardio pass! ska bränna som fan hehe! Deffen känns så bra! Är skit nöjd! Ser fram emot resultatet i juni! Hehe! Hehe

Håller bara tummarna att hela deffen går som den gör… inget får sabba den!

  

Dagens pass:

 

Ben( främre lår- qudriceps femoris)

 

  1. knäböjd
  2. benpress – fötter långt ner på fotplatta
  3. benspark

 

Axlar

 

  1. axelpress
  2. kabellyft framåt med stång
  3. drag mot hakan på kabelmaskin

 

 

 

                                                                                                                    

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

I dag är jag påskkärring hihi Puss Girly

2010-04-01 @ 11:10:35
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: hasskii

haha råkade på din blogg utav slump lyssna på mig lägg ner träningen för du har inte generna till att tävla haha du ser för jävlig ut!! dina muskelfästen ser inga vidare ut dom heller. Säger bara sanningen inget mer peaceee!!

2011-01-14 @ 01:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0