onsdag.

Kom nyss från gymmet, körde mitt roliga styrke pass först, sen så var det 50 minuter intensivt intervall träning på Crosstrainern.. idag känns det skit bra.. känner mig inte trött så det är nice, måste vara för att jag sov som en jätte bäbis igår natt.

En jobbig sak idag , det var att jag glömde i sista sekund på morgonen innan jag drog till plugget.. att ta med mig en burk tonfisk, så jag hade ingen mat så halvvägs till plugget drog jag snabbt till Coop och köpte rökt skinka… det vart super gott ju… med lunchen.

Var lite orolig att jag inte skulle hinna få i mig lite protein.

Fan är lite seg just nu! mina ben är ganska slut. Körde riktigt tungt idag eftersom jag hade så jävla mycket med energi.

 

Hoppas bara det inte är så jävla fullt senare idag  på gymmet ska ju köra ett till Cardio Pass, det är alltid så himla mycket folk på kvällar.. och det är så varmt.. och ganska så dålig luft! Typ 40 grader.. jag tycker det är lite jobbigt men eftersom jag kör deff så är det ju bra att det är varmt, eftersom man bränner mycket vätska: )hehe

 

 

 

 

 

 

Ben ( Främre lår- Quadriceps femoris)

 

1.       Knäböjd

2.       Benpress med fötterna långt ner på fotplattan

3.       Benspark

 

 

Axlar

 

1.       Sittande hantelpress

2.       Hantellyft åt sidan på snedbänk

3.       Skivstångspress

4.       Kabellyft framåt

5.       Drag till hakan på kabelmaskinen med stång

 

 

 

kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0