måndag




Började idag klockan 08:30 skulle göra ett kostprov som gick super, pluggade inte så jävla mycket men man har ju lärt sig det mesta av erfarenhet. Hoppas jag får MVG!!

Det var det enda jag behövde göra idag så sen efter när jag var klar så käkade jag min lunch som jag hade tagit med mig ( kycklingskivade bröstfilé)  jävligt gott måste jag säga, sen väntade jag på Camilo och så drog vi och käka igen fast då åt jag bara grönsaker och drack en massa vatten och 40 minuter efter drog vi, han drog hem till sig och jag till gymmet, som vanligt: )!

Det var typ 5 stycken som tränade när jag kom, och passet gick rätt så segt eller inte segt men tiden gick snabbt, undra varför! Jag orkade inte stressa på passet, varför skulle jag stressa! Fan körde bröst + Biceps idag, körde idag bröst rätt länge men jag pumpade som fan! Biceps kör jag inte så hårt, eller jo det är hårt men inte så hårt för mig för annars växer de så jävla fort och de är stora nog som de är just nu!

Sen efter när klockan var vid 14:00 tiden det var då folk började komma, en hel del man känner så det är ju kul! Man bli lite piggare, annars så lever man i sin lilla gymvärld! Haha

I alla fall när ja äntligen var klart med styrke passet så var det bara dricka shaken med 30g protein + 15g snabba kolhydrater för att få en liten kick! Sen var det bara ställa sig på bandet och börja Cardio passet ( Kaloribränning) jävligt nice att gå på bandet med hög lutande nivå och gå skit snabbt! Man bränner som fan!

Man känner att hela kroppen jobbar på max! körde tills det stod att jag hade bränt en 700kalorier, vet att jag brände mer, + styrke passet som ändå var väldigt intensivt! + att jag bastade idag med! Och tappade en hel del vätska så jag är nöjd med dagens pass!

Jävligt nöjd!

 

___________________________________________________________________
Dagens pass:

 

Bröst( pectoralis major- övre, mellersta, nedre delen)

 

  1. Hantelpress
  2. Bänkpress med snedbänk
  3. Bänkpress med omvänd snedbänk
  4. Bröstpress med snedbänk
  5. Bröstpress framåt
  6. Kryssdrag

 

 

Biceps Brachii

 

  1. stående skivstångscurls
  2. Höga bicepscurls på kabelmaskin

 _________________________________________________________________

 
Jay Cutler






 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0