Måndag!

God dag haha !

 

Nä men tja… idag har det varit en långtråkig dag som alla vardagar.. fast när det är dags att träna så bli man  glad.. samtidigt som man är trött.. eftersom man bara degat hela dagen..

Innan jag drog till gymmet så körde jag 7 kapslar Anabolic Amino + 1 kapsel Taurine. Och jag kan lova att den där Taurine kapseln gjorde succé idag…. under hela passet.. var jag pigg som en tjur: ) hehe och den höll även hela Cardio passet, svettades som fan.. hela jag vart genomskinlig hehe! Det är nice! Ska köra igen sen: )

En liten rolig grej idag haha.. fick komplimanger av två personer idag på gymmet, först när jag körde styrke passet.. och sen en annan nere vid omklädningsrummet.. saken var bara att det var killar som gav mig de komplimangerna! Haha : ) men det är kul tycket jag: ) hehe jag vet att jag är sexig: ) haha

 

Men i alla fall jag gjorde en tabbe… brukar ju ha med mig rena strumpor och kalsingar.. men idag av någon jävla dum anledning så glömde jag ta med mig! Fan! Det är så jävla jobbigt när sånt händer… så jag ringde Farsan och bad han hämta mig! Trodde han inte skulle palla för han lagade middagen.. men han åkte i alla fall! Så det var ju snällt av pappa!

Vi körde förbi Lidle  för att handla en del mat.. och då såg jag en super nice sak!

 

På Lidle säljer de Kycklingskivor på 150g

Med energi 465kJ/110Kcal

Protein 20g

Kolhydrat 3g

Fett 2g

 

Jävligt nice.. så jag köpte ett paket för att testa och den var så jävla god! En super bra deff portion! Rekommenderar, kostar inte så mycket heller!! 

Dagens pass:

 

Bröst( Pecotralis major)

 

  1. Hantelpress
  2. Bänkpress med snedbänk
  3. Bänkpress med omvänd snedbänk
  4. Sittande bröstpress (maskin)
  5. Bröstpress framåt (maskin)
  6. Kryssdrag

 

 

Biceps Brachii

 

  1. Stående skivstångscurls
  2. Höga bicepscurls på kabelmaskin

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0