lördag!!!

Körde idag ett tufft ryggpass, det roliga var att jag kom runt 12 och då några minuter efter kom min kompis som är bodybuilder, 110kg väger han och det är rena muskler, han har 7% kroppsfett på off seasson, det är jävligt bra måste jag säga, hans kroppsfysik är 110% super hög kvalitet. Tänk när han deffar hur han ser ut då, jävligt nice! Så som han ser ut så vill jag se ut om några år!: ) hehe det är mitt mål, när jag är trött när jag kör så tänker jag alltid ( nu jävlar tar du i annars får du aldrig den kropp du vill ha)

Man måste döda sig!!! : ) hehe på varje pass!!!!

 

 

I alla fall passet gick super, körde sen Cardio pass till jag nästan inte kunde gå själv: ) hehe sen bastade men pallade inte av så länge i bastun, hade redan tappat så mycket vätska! Hehe

Undra vad jag ska göra senare idag! inget planerat, lite trist men men. Så fort jag kom hem så gick jag raka vägen in i köket och fixade min måltid, 150g skivade grillade kycklingbröst med grönsaker. Var så jävla utsvulten.. + så tog jag lite aminosyror och så försöker jag hälla i mig just nu en 1½ liter vatten hehe men kan bara dricka ett glas i taget: ) hehe drack för mycket i bastun hehe!

 

Dagens pass:

 

  1. Rodd på kabelmaskin
  2. Rodd på kabelmaskin med brett grepp
  3. Latsdrag mot bröst
  4. Latsdrag bakom huvud
  5. Marklyft med hantlar

 

 

 

Stor eller? hehe jävla nice kropp, så ska jag också se ut: ) sen....


 

: )







min måltid jag käkade nyss!!! hehe : ) gott!!!




Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Men du kan fråga fram till måndag, nått måste du väll undra:)



Tycker det är fint med stora breda muskelösa killar.

Men får mig får de gärna ha lite fett med tycker faktiskt en stor kille som blir lite rund i ansiktet, magen osv under upp byggnad är hett.

Puss Girly

2010-03-28 @ 16:03:12
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Girly

Kul att du ställde en fråga svaren kommer på onsdag.



Hittar du på i dag???



Låt mig gissa gymmar hi hi ;P

Puss Girly

2010-03-29 @ 13:01:37
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0