kram

Ska snart sova för jag är så trött:) men imorgon måste jag upp tidigt för jag har tid för massage 09:00 på S:T Eriksgatan. Sen efter jag varit där så måste till Polishuset och hämta ut mitt pass! fett jobbigt man måste köa så långt tid bara!

Ska ta med mig träningsväskan för så fort jag hämtat ut passet så drar jag till någon SATS gym för att köra ett tufft pass! tror jag även avslutar passet med ett Cardio Pass! bränna lite fett! Hehe fast det är mest vätska jag har att bränna bort!

Får ändå inte träna efter 15:00 för då har det gått 24 h efter jag vaxat mig! Det är nämligen inte så bra ide att träna då svett kan dra till sig bakterier och eftersom huden är rätt så öm mm så kan man få infektion, bäst att lyda : ) fast det har varit lite ångest för jag hade tänkt köra idag ett Cardio pass på kvällen men fick inte! Så jag har tråkat! Ingen pallar göra något så det är också trist! Alla är lata! Bara för att det är så ”kallt” ute!

 

 

God natt

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Therése

åh massage är helt underbart :D

2010-03-05 @ 06:34:01
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ah är man inte söt så säg ?;)

2010-03-05 @ 13:59:56
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0