idag Fredag!


PASSET IDAG:



Kappmuskel( M. Trapeziuz)

 

1.      Kappdrag på kabelmaskinen

2.      Axelrullningar med hantlar ( sittandes)

 

Midja

 

1.      Sidböjningar på kabelmaskinen

 

Triceps brachii

 

1.      Pushdowns med rep

2.      Omvända enarmspushdowns

3.      Pushdowns med rygg mot kabelmaskin ( rep)

 








Klockan 09:00 var jag på plats! Haha för att få min massage! Jävlar vad skönt, Henio heter han som masserar, skit duktig! Körde igenom hela min rygg+ så tog han främre låren, kan lova att man kände sig så lätt, att jag fick känslan av att jag flög bland molnen:)

Fick tid igen till någon gång i April : )

 

Sen efter jag var och fick massagen så var jag tvungen att dra till Polishuset. så jag fick åka till Rådhuset, tråkigt:) men jag trodde jag skulle få vänta fett länge för att hämta ut passet men när jag kom in så tog jag en nummer lapp och 1 minut efter så var det min tur: ) så det var skönt! Ser fett ful ut på bilden, fett tjockis:) den dagen jag gick för att fixa passet så fixade jag mig inte! Var helt morgon trött! Hehe det märks på bilden, bryr mig inte så mycket. Nu hade jag jävla passet i handen så jag slipper höra pappa tjata på mig om att jag ska hämta ut den! Hehe så jag bestämde mig för att dra och träna mitt pass på någon SATS, visste bara inte vilken SATS jag skulle köra på! Men då tändes en liten lampa i min lilla hjärna, Odenplan!

Haha så jag drog dit! Har aldrig kört där tidigare men lovar att det måste fan vara bästa SATS jag tränat i! undra om det finns bättre…. Hm, vet inte! Det var så jävla stort! Man tappa ju nästan bort sig:)

 

En kul sak , träffade Alex ( Bobbys vän) hehe fett trevlig kille! Som jobbar som PT ( personlig tränare ) på Odenplan SATS!

Idag körde jag riktigt tufft, vart helt slut efter passet, känner mig rätt död just nu eftersom jag också fick massage tidigare idag och det tog på mina krafter!

+ att när jag hade kört mitt styrke pass så avslutade jag med 60 minuter Cardio pass på trampmaskinen, kan lova att den maskinen tog slut på mina krafter helt och hållet, vet inte om jag ska köra igen lite senare fast på Friskis & Svettis i Kallhäll! Kanske beror på hur jag känner mig! Just nu är jag helt död, ska käka lite tonfisk i olja! För att få i mig lite protein och fetter.

 

Syrran ska snart åka iväg och plåta sig men jag hann fota mig med henne: ) innan hon drar:) hehe!

 

hehe Karla + Jag! syskon kärlek!  

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Therése

ja men visst gör det :D !

2010-03-05 @ 17:51:22
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

tackar ;D jag gör inte så mycket själv då? kram

2010-03-05 @ 20:49:55
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Therése

tack så mycket ;) snäll du är!

2010-03-05 @ 22:16:19
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Therése

haha :D allt bra idag?

2010-03-06 @ 10:15:02
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha okejs:D godmorrogn ;) kram

2010-03-06 @ 12:04:42
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Tobias

Nepp tränar inte på Sats =)

2010-03-06 @ 15:32:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0