Gympass Lördag!

Vaknade idag runt 09:30 och hoppade in i en kall dusch för att vakna upp lite:) sen så var det bara dags att fixa käk: ) hehe drog i mig 50g kolhydrater i form av knäckebröd och sen en protein shake, lagom gott, funkade i alla fall: ) när klockan var runt 11:30 var jag på plats : ) hehe körde idag på SATS, Järfälla: ) var rätt taggad eftersom jag körde på koffein kapslar 4 stycken:) 20 mg/kap…

Jag vart super nöjd med passet + så träffade jag Biffen Johan! Jävlar va han är stor: ) hehe han körde rygg idag, fast jag var redan klart med mitt rygg pass: ) körde även ett Cardio pass idag på en 45 minuter , riktigt intensivt! Brände en 600-800 kalorier där, fast jag måste ha bränt mer på styrke passet, körde riktigt tufft rygg pass : )

När jag var klar med förbränningen: ) så ville Johan att jag skulle titta på honom medans han körde marklyft! Jävlar vad stark han är! Han körde riktigt tungt idag och han har en riktigt bra teknik, han skulle passa bra som Personlig tränare: ) han vill göra utbildningen: ) det är bara kämpa på: ) alla brudar springer till honom: ) haha!

Jag väntade tills han var klar sen drog vi och basta sönder oss, fast jag orkade inte sitta i bastun så länge hade ju redan förlorat så mycket vätska: ) haha fan förbränner ju fortfarande: ) hahah! + så var Johan fett schysst och körde hem mig i sin Volvo haha! Så tack!

 

Dagens pass:

 

  1. Latsdrag mot bröst
  2. Latsdrag bakom huvud
  3. Rodd i kabelmaskinen
  4. Stående T-stångsrodd
  5. Ryggresningar på snedbänk med vikt

 

+ det Intensiva Cardio Passet.

 

 

 

Ska snart käka en 300g kycklingfilé måste få i mig lite protein: ) hehe! Sen vet jag inte exakt vad som händer idag! fan lite uttråkad hemma: ) händer ju fan inget! Kanske måste plugga har ett Internationell Ekonomi prov på Torsdag! : ) haha!

Imorgon har jag Vilodag också så vi får se vad som händer då om  jag inte har något att göra så kanske drar jag och kör ett litet Cardio pass: ) hehe måste bli sexig till sommaren: )

 
Johan Biffen över 100kg! kör han här! riktigt tufft!




hehe Biffarna! Johan + Jag! : ) fan va svettig jag var! hehe hade pricis kört Cardio Passet: )









 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Tobias

jag mår bra :) själv?



tränar hemma :D

2010-03-06 @ 18:48:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

jag tränar crosstrainer för det mesta ;)

2010-03-07 @ 12:34:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

jo då idag har det varit segt själv då? :)

kram

2010-03-07 @ 13:18:05
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

jo då idag har det varit segt själv då? :)

kram

2010-03-07 @ 13:18:05
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0