gym Torsdag!!

 

Dagens pass:

 

Ben( Bakre lår, Insida lår, Vader)

1. Benpress
2. Liggande lårcurls
3. Stående lårcurls
4. Stående vadpress


Bröst ( hela Pectoralis major)

1. Bänkpress (maskin)
2. Liggande Pec-deck
3.
Bänkpress på snedbänk

 

 

Idag körde jag ganska tidigt pass i Sundbyberg, SATS. Det gick fett bra, nu börjar folket där känna igen mig så nu pratar man lite hit och dit och det är nice, det är även kul att hjälpa till om någon undrar något om kost/ hälsa/träning.

Jag körde skit hårt idag, dödade mig verkligen idag, det bara rann svett, undra hur mycket energi jag gjorde av idag på styrke passet, för när jag hade gymmat klart mitt pass så vilade jag 20 minuter och sen ställde jag mig på trampmaskinen och körde en 60 minuters intensivt Cardio pass, det kändes fan som om man trampat i evigheter fan, man kommer ju ingen vart: )

Hehe. När jag väl hade tränat klart så hade jag tappat så mycket energi och vätska att man började må lite dåligt, då gick jag till bastun hehe och bastade lite bara, pallade inte av att sitta i värmen: ) passade också på att fixa och dricka min shake som jag hade med 60g protein + 25 g snabba kolhydrater, kändes faktiskt nice 20 minuter efter jag druckit shaken , den gav mig lite extra energi: ) sen var det bara att duscha och klä på mig och dra mot Jakobsberg där jag skulle vaxa mage och bröst.

 

Haha kan lova att jag trodde jag skulle få ont som fan, men jag kände knappt av vaxningen, det var ju så länge sen jag vaxade så jag trodde känseln hade kommit tillbaks men det gick super, tjejen var lite förvånad över att det inte gjorde så ont: ) men för min del var det fett skönt , joo det kändes lite nedanför naveln men annars fett nice haha

Det är så mycket sexigare utan hår: ) tycker jag i alla fall, ska senare försöka börja göra laser behandling, pallar inte av att vaxa/raka.

När hon var klar så oljade hon mig med en super god doftande olja typ för att lugna huden, fan va gott det luktar, Mint ! Hehehe

Porrigt!

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Therése

gick vaxningen rba eller? började du gråta? ;)

2010-03-04 @ 17:53:25
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Therése

haha vilken tur ;) och oj vad jag stavade illa i inlägget över.

2010-03-04 @ 18:24:08
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Girly

Tycker jag du ska.

Ska fixa lite mat sedan dra till brorsan, du då?

2010-03-04 @ 18:40:02
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Haha nej jag hade lov för veckan ;) hehe kram

2010-03-04 @ 20:43:25
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0