gym onsdag!!!

Klockan 11:00 idag träffade jag killen som jag jobba som kontaktperson för, han såg väldigt snäll ut: ) hehe men han kan ha sina små stunder där han kan bli arg.

Jag som person har ganska mycket tålamod, så jag tror att det kommer gå bra, jag hoppas kunna börja jobba så snart som möjligt:)

Efter jag träffade honom så drog jag till gymmet, hade faktiskt tänkt att dra till SATS i Sundbyberg fast eftersom jag redan var i Jakobsberg så varför inte köra passet där! Det gick fett bra idag, hade rätt så mycket kraft fast psyket var trött! Haha men det känns ändå rätt skönt att ha passet avklarat, hela passet tänkte jag på morgondagen då jag ska vaxa mig: ) haha kommer göra så jävla ont! Det var så länge sen jag gjorde det. Och imorgon ska jag även köra 2-3 pass! hehe ett styrka sen cardio pass!

Innan jag tog bussen nu på väg hem så passade jag på att köpa Keso ett 500g burk och en 250g burk där har jag 3 måltider i alla fall: ) ska runt 16:00 tiden käka 250g burken: ) Keso är inte så jävla gott att bara käka sådär fast allt kan ju inte vara gott i denna värld eller?

: )

tänk alla de tillskott jag har här hemma på hyllan, kan lova att jag tycker det är så jävla äckligt att dricka dem, fast man får bita ihop, har fan druckit tillskott i flera år nu! blää haha

 

 

DAGENS PASS:

 

Ben ( Quadriceps femoris)

 

  1. Knäböjd
  2. Benpress
  3. Benspark

 

 

Axlar

 

  1. Sittande hantelpress
  2. Hantellyft åt sidan på snedbänk
  3. Skivstångspress
  4. Kabellyft framåt
  5. Drag till hakan på kabelmaskinen med stång

 

 

 

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Tränings galning:)



Jag ska på bio i kväll:)

puss Girly

2010-03-03 @ 17:56:19
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Joel

Jajjemän det var jag, så tack!



2010-03-03 @ 18:10:04
URL: http://alltidjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0