gym mådag!!



Dagens pass:

Bröst ( Pectoralis major)

1. Hantelpress
2. Hantelpress på snedbänk
3. Bänkpress på snedbänk
4.Bänkpress med omvänd snedbänk
5. sittande bröst press


Biceps brachii

1. stående skivstångscurls
2. Höga Bicepscurls på kabelmaskinen





Idag tvingade mamma mig att dra och förnya mitt pass på Polishuset, Rådhuset. Fett trist jag orkade verkligen inte:) ville bara dra och gymma: ) hehe men efter det ärendet så drog jag och träna på SATS nära Bussterminalen i t- centralen, fan vet inte vad gatan heter :) hehe men den låg där i närheten, jag hade lagt märke till att det låg en SATS där för länge sen, men nu fick jag bara iden att testa det gymmet, hade tänkt annars dra och gymma i Odenplan.

Gymmet där jag körde idag var rätt litet men det funkade + så har de en bubbelpool och en större bassäng, men jag pallade inte simma idag haha, körde super tufft fan, Bröst+ Biceps pass + ett cardio pass på slutet så jag var där i ungefär en 4 timmar idag och bara döda mig, fick köpa en protein drink innan jag skulle köra cardio passet, för jag var helt svimfärdig: ) hehe idag kämpade jag som fan, måste börja vänja kroppen till deffen så det inte blir så jävla hård chock för kroppen. Personalen där var väldigt trevliga: ) men det är inte ett gym som jag går bara så där utan jag kanske tränar där igen om jag har vägarna förbi, finns bättre gym om man inte vill simma då är det rätt mysigt där: ) hehe

Sen i bastun idag haha, satt där ensam och så kommer det in en kille från Irak haha, och efter en 15 minuter så bara frågar han hur länge jag tränat och jag svara ju att jag tränat i över 7 år , han bara : ja det märks hehe du har en mycket fin kropp, haha jag bara aaa tack så mycket, haha och så bara fortsatte han ge massa komplimanger haha.

Snällt av folk att ge : ) hehe inte så ofta man får, man får ofta negativ kritik när man säger att man är kroppsbyggare, för då tror alla att man tar steroider mm.

Folk förstår inte sporten!!

 

Ska snart dra till SATS i Järfälla och köra ett till Cardio pass, lite senare, käkade nyss lite lax filé en 300g. behövde verkligen få i mig käk, var lite sen med maten, för jag satt fast på jävla pendeltåget. Det är alltid problem , antigen växelfel eller att ett annat tåg står framför. Men men vad ska man göra, man bor i Sverige.

 

 
fan alltid haft problem med att få vaderna att växa, jag piskar de som fan på gymmet, asså de har vuxit men de måste bli större, samma sak gäller låren, måste få mer volym  om jag ska tävla.





Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Therése

tävla i vad? :O

2010-03-01 @ 20:30:06
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: simone

åk inlines också, det hjälper till! :D

2010-03-03 @ 09:50:32
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Carro

Sexigt du! haha

2010-03-04 @ 22:39:33
URL: http://carroandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0