Arlanda to Miami

Tja!

Vi e i Miami nu , det betyder att jag inte kan skriva ordentligt eftersom vissa bokstaver fattas, har tagit lite bilder iallfall, det har varit skit nice her, det e varmt even under natten, vi e i hotell just nu  och imorgon vid 10:00 till Bogota.
imorgon kommer jag kunna skriva bra da jag har min berbara data med mig hehe



vi pa Arlanda terminal 5 idag.




snart i London






vi fikar o ventar pa flyget till Miami!!! I need proteins


det her planet tog oss till Miami Airport;)










NU pa Miami ; ventar pa bussen som korde oss till Hotellet;)




Miami Promenad>)




haha pappa> )





mamma, syrran o pappa
pa Miami Street 82

hehe


mamma och jag
utanfor hotellet



Mamma + pappa




Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Å vilka härliga bilder ha en underbar semester...

PUSS GIRLY

2010-06-24 @ 22:45:54
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Ivar M.

Du ser ut som John Cena på den 5:e bilden :P

2010-06-25 @ 19:01:39
Postat av: Girly

Hoppas allt är bra snygging Pöss Girly

2010-06-29 @ 07:39:47
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0