torsdag



                             






Har inte pallat sätta mig vid datan och skriva, jag bara räknar dagarna fan! nu är det typ 11 dagar kvar! Och varje dag går snabbt! Det är så mycket att göra just nu här hemma, allt ska packas, de sista presenterna ska köpas, vi måste titta vad för kläder som ska med, fast jag ska inte ta med mig mycket kläder , typ 2 plagg, sen tar jag med mig kalsonger, stumpor och mina shakes + träningsbältet, träningsskor, dragremmar, kamera, bärbara datorn ska också med: )  ,

Det är nog allt jag ska ta med iallafall , kanske något mer: ) vem vet: ) fast det jag skrev är mina viktigaste saker, utan de klarar jag mig inte: )

Vi åker vid 09:00 typ på morgonen den 22 juni sen åker vi till London och därefter till Miami där vi stannar en natt och sedan flyger vi till Bogotá ( Colombia)

Fett nice: )

 

Idag iallafall har jag inte gjort så mycket förutom att planera in vad som ska packas och sen har jag ju tränat som vanligt! var på gymmet vid 16:00 , körde jävligt hårt!

Är sönder tränad i bena, bena är så känsliga att när man rör de så vill man nästan gråta: )

Imorgon blir det ett axelpass! Men vet inte exakt när jag drar och kör det passet, tidigt imorgon ska jag följa med syrran till hennes avslutning på skolan, hon ville att jag skulle med! Sen hem! Och försöka tvätta lite! Har fan inga rena plagg! Hehe

Sen får jag väl dra vid 16:00 imorgon med! Och köra axelpasset! Fan kommer vara helt förstörd: ) hehe

 

 

 



 

 








Passet igår:

Framsida lår

 

  1. Knäböjd med fötter tätt ihop
  2. Benspark

 

 

 

 

 

Dagens pass

Baksida lår, Insida + Vader

 

  1. Liggande lårcurls
  2. Stående lårcurls på kabelmaskin
  3. Insida lår på maskin
  4. Sittande vadpress
  5. Vadpress på benpress
  6. Stående vadpress

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Härligt ta med mig:) Åker i slutet av sommaren puss Girly

2010-06-11 @ 19:43:26
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0