onsdag---->torsdag

God morgon!

 

Vaknade nyss fan, eller för typ 1 timma sen, kunde inte heller somna om:) så det var bara börja förbereda frukosten, gjorde 7 stekta ägg, med lite ost på och knäckebröd + vatten : ) hehe

Rätt gott faktiskt :) har också en jävla träningsverk i brösten efter gårdagens träningspass! Visste att jag skulle få verk, körde riktigt hårt igår, bara pumpa sönder brösten, som måste växa! : ) hehe

Igår var det rätt trist dag, var hemma hela dagen, skulle ha träffat killen jag jobbar som kontaktperson för men han skulle tydligen till doktorn och han ville ses vid 14:00 tiden men jag kunde inte då, hade en hel del andra saker att göra.

På kvällen var jag skit seg igår: ) hehe jag gick och sov runt 22:30 , var så trött hehe men var också ganska uttråkad så jag tänkte att det var bäst  och sova, gjorde ändå inget roligt! Hehe

 

Imorgon är det fredag, STUDENTEN för mig: ) ska bli skönt att komma ut från den där jävla plugget: ) hehe är rätt trött! Vill bara vila ifrån det, och jobba en del:) måste ju spara pengar till min dobermann valp som kommer importerad nästa år i mars!

: ) längtar! Hehe

+ så reser jag, mamma, pappa, syrran till Colombia den 22 juni! Dagarna går och res dagen börjar närma sig:) fan fett kul ju! 8 års sen , när den dagen kommer så kommer allt kännas som en dröm! Hehe och när vi kommer fram , kommer det vara svårt att beskriva hur man känner! Hehe

 

 




 

Passet igår ( onsdag)

Bröst – Pectoralis major

 

  1. Hantelpress på snedbänk
  2. Bänkpress på snebbänk
  3. Bänkpress på snedbänk ( smalt grepp)
  4. Flyes på kabelmaskin
  5. Bröstpress på maskin

 

 

 

Idag ska jag dra och köra ett axelpass, vet inte när men ska kolla med Martin när han ska träna! kanske man kan träna ihop! Rätt kul och bra när man behöver hjälp: ) hehe

Senare på kvällen så måste jag nog hjälpa till och fixa lokalen för studentmottagningen, fast jag inte ville ha någon! Men men mamma o pappa är envisa: )

Måste också storhandla  käk! Fan jag dietar också kommer inte kunna käka smörgåstårtor mm! Fan ! aja någon annan gång! Och inge sprit drickande för mig: ) hehe i augusti är det 1 år sen jag inte dricker någon form av sprit/alkol…

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

I dag ska jag på bio..

Vad hittar du på?

Oki men sig till om du har lite tid över för personlig träning till Girly;P



Puss Girly

2010-06-04 @ 13:43:56
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden!

love your blogg :D

2010-06-04 @ 22:51:05
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0