måndag

Idag körde jag mitt pass på SATS i Kista! Rätt liten anläggning men funkade, fast jag trodde att det skulle vara stort: ) hehe  körde Mage idag + Cardio: )

Maskinerna för CARDIO träningen var rätt grymma där! trampmaskinen gillade jag, man kunde variera mellan korta steg och långa! Så det var nice!

Efter passet drog jag sen till moster där i Kista, vi skulle fira min kusin Luisa som tog studenten idag! jag hann inte dra och titta när hon sprang ut men kom till mottagningen. Vi var där ett bra tag hehe , när hon kom var hon dränkt i öl haha , luktade skit, så hon fick dusha haha!

Nice!

 

Nä men allt gick bra idag! tror hon är rätt nöjd och stolt! Hehe

Ska sova nu fan, får se om jag får bilder från idag så jag kan lägga in imorgon typ !!

Glömde ta med kameran :) därför!

Ska själv köra ett pass imorgon! Nu måste jag skärpa mig fan! har varit jävligt duktig att hålla en bra diet men nu de senaste 4 dagarna har jag slarvat en del! Fan! inte så bra! Skulle ändå inte fått den resultat jag förväntade mig då jag vart sjuk mitt i dieten men ändå! Ska försöka nu de sista 2 veckorna hålla lågt på kaloriintaget, måste göra mitt bästa nu! beställde nu 1 kg ren protein! Då mitt börjar ta slut!

Reser ju snart! När jag kommer tillbaka så kommer jag ha gått upp en 10 kg , kanske mer hehe, det är så mycket mat där nere, men ska försöka ligga lågt där med med kaloriintaget i alla fall under veckan jag vilar ifrån träningen mm! Måste hitta bra gym där med:)

Imorgon ska jag iallafall inte käka några kolhydrater…har så mycket i kroppen just nu hahah!  Käkade så mycket socker idag!

 

 

Aja ska sova!

 

Kram

//LatinoBiffen

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0