måndag

Imorgon måste jag upp runt 05:00 för att klockan 06:00 måste vi dra mot Arlanda. Vi kommer resa till London därefter byter vi flyg mot Miami, vi kommer stanna där 1 natt på hotell och på onsdag klockan 10:05 flyger vi mot Bogotá där vi landar 12:30.

 

Lite jobbigt att resa så långt men skit samma, vad ska man göra!  Idag Måndag har jag en del att göra, ska träffa en vän idag! sen på kvällen måste jag hem och lägga mig så att jag får vila ordentligt! Annars kommer jag inte palla av resan! Idag blir det ingen träning heller, och nu blir det vila i ett par dagar! Fett förbränning kommer jag köra under vilodagarna men inga tunga viktpass!

Kommer försöka vila 14 dagar men tror inte jag pallar av att vila så länga innan jag blir galen! Men minst 1 veckas vila måste jag ta! För att vänja mig tidsskillnaden mm!

Sen måste jag verkligen hålla koll på kosten, vägrar bli fet, kan lätt lägga på mig 10 kg +!

Lovar!

Men ska försöka hitta tillskott så fort jag kommer, och under vilodagarna ska jag försöka att inte käka socker + överdrivet med kolhydrater, det viktigaste är att hålla koll på kaloriintaget!

De där borta kommer säkert tycka man är galen men jag skiter i det haha det är det minsta jag bryr mig om! Bara för att jag reser så betyder det inte att jag ska käka allt jag kan! Haha jag njuter av resan på mitt sätt! Men träningen och kosten kan ingen förstöra för mig: )

 

Igår var jag och körde sista passet innan vilodagarna!

Körde så rygg + triceps! Hade inte kört triceps på 2 veckor och ryggen ville jag bli klar med innan jag tar en paus från träningen!

Det gick rätt bra körde ett rätt kort pass igår! Fast det vart skit jobbigt! Dödade mig verkligen: )

Sen så på kvällen gick jag ut på promenad i över 3 timmar med grannen och hennes schäfer!

Skit kul! Älskar att promenera i skogen! Men en sak gillar jag inte och det är myggen! Fyfan jag vart uppäten  i skogen av alla myggen! Ändå hade jag medel mot myggor men det tog inte på dem! Det är fan muterade myggor!

 

 

Som sagt , ska försöka skriva på bloggen under resan när jag får tid över! Men vet inte om det blir varje dag! Hoppas men vet inte! Beror på vad man gör där borta, mamma ska köra plastik kirurgi och släta ut rynkor på pannan och jag ska påbörja laserbehandling (helkropp) för hårborttagning: )

Nice! + så ska jag försöka köra kemisk peeling!

Det är billigt där! tillskillnad från Sverige: ) heheh

 

 

 

Aja

Vises

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0