Måndag

                    


 Tja! Inte haft tid att skriva fan så mycket de senaste dagarna, har så jävla mycket saker att göra nu innan jag reser, det är 1 vecka kvar nu och dagarna går så snabbt! Alla nära och kära vill säga hejdå så jag har varit överallt de här dagarna, igår var jag hos en super bra vän som jag har, vi tränade ihop en lång period förr och sen så fick han jobb så vi hann inte träna samtidigt, det var också länge sen vi inte sågs och igår åkte jag hem till honom, i Högdalen, rätt långt fan men skit samma hade fan lust att träffa honom innan jag drar:)

Det var skit trevligt hemma hos honom, han deffar också så vi drog och köpte nyttig mat och lagade tillsammans en bra deff måltid! Sen kollade vi på en film ( The Road) jävligt cool film tyckte jag iallafall! Tänker inte berätta  om vad den handlar men titta på den , rätt bra gjord!

Klockan gick som fan och när jag kolla tiden så var det fett sent för att dra hem så jag sov över hehe! Nice!

Tränade också igår i Kista innan jag drog hem till Leonardo , körde Bröst + Axlar, gillar inte gymmet SATS i kista, vet inte men den är inte så komplett tycker jag, sen tycker jag att maskiner mm så så dåligt placerade, men skit samma! Det går att spräcka musklerna vart som helst: )

 

Idag så drog jag från Leonardo runt 13:00 tiden , han drog också samtidigt då han skulle jobba! Hehe drog direkt till gymmet i jakobsberg och pumpade sönder Biceps med Martin: )

Jävligt nice, har så ont just nu i muskeln! Passade även på att döda underarmar, inte alltid jag dödar de men mina växer rätt snabbt, det är en så liten muskel så går lätt att träna! + så belastas den ändå hela tiden när man kör andra saker!

 

Just idag tror jag inte att det kommer hände så mycket , utan ska lägga mig tidigt är faktiskt rätt mör i kroppen! Måste få vila ut mig ordentligt känner jag! I fredags och lördags hann jag inte träna ju! Därför har jag kört så hårt med mig nu! och jag kör stenhårt nu den här veckan som är kvar för i Colombia ska jag vila nästan 2 veckor innan jag pumpar skiten ur mig på gymmet, det ska komma blod ur muskeln! Hehe!

Nä men så fort jag börjar träna där så jävlar! Jag skiter i ! ska verkligen pressa mig tills jag spyr!

Bara för att det är semester så betyder det inte att jag avstår från min ÄLSKADE träning!

Där ska jag också leta efter super bra preparat: ) hehe! Guds gåvor: ) hehe

 

 

 

 

 

Passet igår

 

Bröst( Pectoralis major)

 

  1. Hantelpress på snedbänk
  2. Flyes på snedbänk
  3. Bänkpress på snedbänk
  4. Omvänd bänkpress på snedbänk

 

Axlar

 

  1. Sittande axelpress
  2. Hantellyft åt sidan + framåt
  3. Hantellyft på snedbänk
  4. Skivstångspress bakom huvud
  5. Kabellyft framåt

 

 

 

 

 

Dagens pass

 

Biceps brachii

 

  1. Hantelcurls
  2. Stående skivstångscurls
  3. Biceps curls på kabelmaskin
  4. Höga Bicepscurls på kabelmaskin

 

 





Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Om du tar med mig på din resa tar jag med mig dig till vårt hus i Agúlas/Spanien pöss Girly

2010-06-15 @ 09:18:17
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0