lördag

TJA


 Har inte pallat skriva mycket sen i torsdags men jag körde ut bena på torsdag + fredag! De är helt slut! Det är skit jobbigt att gå: ) hehe känner mig så tung när jag tar ett steg! Men så är livet och för min del i alla fall så är det viktigt att jag kör slut på mig till max då jag kommer vila 1½ vecka från måndag.

Idag var jag på gymmet och körde ett tufft axelpass med Johan Biffen + Martin! Hehe vi körde verkligen slut på axlarna! Och efter passet körde vi nästan 30 minuter Cardio sen basta i varmt: ) och dra ut så mycket vätska ur kroppen som möjligt! Rätt skönt faktiskt!

 

Det känns lite pirrigt att flyga, vi reser ju inte så ofta och eftersom det var så långt tid sen vi var i Colombia så blir det ännu pirrigare i magen eftersom det är en sån lång resa! Fast vi får ju mellanlända på lite platser!

Kommer ta med mig datan och kameran! Pappa köpte också en ny stor fin kamera som tar läckra bilder , den kommer vi använda som fan i Colombia! Så jag kommer försöka skriva lite här när jag får tid över!  Vi kommer ha så mycket att göra där!

Det ska i alla fall bli skönt att resa fast samtidigt kommer jag sakna Sverige lite…det finns saker här som jag håller varmt om hjärtat!

Fast jag får tänka positivt! Hehe genom att hitta ett gym: ) där så att jag kan pumpa sönder mig!

Kommer undvika kolhydrater så mycket som möjligt så när det gäller att njuta på mat mm det får de andra göra för min skull! Fast jag njuter på mitt sätt: ) haha genom träning: )

 

Dagens pass:

Axlar

 

  1. Sittande axelpress
  2. Hantellyft åt sidan + framåt
  3. Axelrullningar
  4. Drag upp till hakan på kabelmaskin
  5. Kabellyft framåt

 

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0